Forum > Demolåtar

Ola : Lugna ner dig

<< < (3/4) > >>

Asti:
Undrar om den inte går lite fortare i början än i slutet...?  :unsure:
Kan vara batterierna i PC:n som börjar bli dåliga.... :o Har du kollat det?
Eller använde du sacketter när du fikade sist...?
Brukar t.ex själv använda trefas likström när jag gör dystra valsmelodier för
att inte gå mot strömmen! Och 380 volt är det ju sällan det går åt till en enda låt!
Snyggt elgurasound annars!  :)
/Asti t.f.

Ola:

--- Citat från: Asti skrivet 10.01.2013, 15:25:57 ---Undrar om den inte går lite fortare i början än i slutet...?  :unsure:
Kan vara batterierna i PC:n som börjar bli dåliga.... :o Har du kollat det?
Eller använde du sacketter när du fikade sist...?
Brukar t.ex själv använda trefas likström när jag gör dystra valsmelodier för
att inte gå mot strömmen! Och 380 volt är det ju sällan det går åt till en enda låt!
Snyggt elgurasound annars!  :)
/Asti t.f.

--- Slut citat ---
nä det än mer vintage, speldosa varianten, glömde visst o vrida upp den  :D

Light Head:
Jag har också gjort liknande, men det har från början varit mycket ambient med långa svepande melodier och arpar och jag sänkte nog tempot till 0 och av slutade med en lååång utdragen ton.

Det är ju lite intressant att experimentet faktiskt fått lite tankar i svängning hos oss lyssnare.

spacetrucker:
Vi har haft problem med nätuppkopplingen här... teleoperatorn har haft problem. Nu tänkte jag förståss att "för hel...., krånglar det nu igen..."
Experimentet lyckades i alla fal såtillvida att jag fann det hela mycket förvirrande :wacko:

Space

ynot:
Jag tror med betoning på tror att det är en trum plugg som skalas ner ... ett fill ligger lite off i det första partiet som hakar upp det lite för mig så  när temposänkningen sker sedan så skummar det lite extra tror jag,, tror det varigt lite mer smeksamt ,,utan det fillet..
fin lirat på guran ...

tony  han som tror

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion