Forum > Demolåtar

Dividend & 1up - Melonaid (f.d. Synth)

<< < (7/7)

Harmonica mike:
Bra ide´här.

Lite mycke eller många instrument som går samtidigt..Sovra lite och låt de olika instrumenten komma och gå mot med varandra,jag tror det blir snyggare.Pianot något högt i volym stundtals.Mixen är för tät - vilket betyder - det är för många instrument som lirar samtidigt.Men ni har en skön feeling på gång i den här.Mixa om och lägg krutet på trummor/bas.Infoga lite kryddor som kommer och går till ett fast beat,och leta sångerska/sångare med soulfeeling och jag köper skivan.

Bra ansats som sagt som kan bli riktigt coolt.

Mike

tigersoul:
Nu är jag lite dissident här som går mot strömmen men det här var väldigt grötigt o rörigt i mina öron, kanske är för jag är förkyld o har huvudvärk men jag blir nästan yr i huvudet :P Stundtals hör jag sköna komponenter dock det bör noteras!

Dividend:
Tack till er alla tre, eq, mike och tigersjäl, för lyssningar.

Det kommer att försvinna en hel del när sång kommer, det här är bara massa idéer som kan fungera mer eller mindre bra. Men sant att det vore för belamrat just nu om sång ska på! (Utan sång också då för den delen.)

:)

MaxB:

Det står i första inlägget att det är v8 som gäller men i samma inlägg heter låten som om det vore v2?  1up Div-Melonaid 2.mp3
Jag lyssnar på den men vill veta om det är den nyaste verren?

Väntar med kommentarer tills jag vet om den är nyaste...

Dividend:
Finns väl bara en lyssningsbar låt i hela tråden, så det är den som är v8...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion