Forum > Demolåtar

equality - Coogee Beach

<< < (3/8) > >>

equality:
Äh, torkat upp mixen ytterligare och lade dit något "missing chord". Bättre/sämre? (än vaddå?)

1up:
Hej Eq

Låter bra det här. Gillar på-tisdag-kompet. Men hade förväntat mig annat gitarrljud, mer åt Beach Boys med tanke på titeln på låten. Lyssning i HTC gör inte låten rättvisa men önskar mjukare gitarrljud. Men beroende på hur du vill styra låtens riktning.

Härligt place verkar det vara. Australien är alltid exotiskt och hav lockar. 

MaxB:
Skönt med en lite ruff spelstil på gitarristen, nu känns den mer intressant inte störande mot sången. Sången ligger i bättre rum men är lite för hög i mixen, för att komma från gänget som kompar.

Det finns en cool stämning från individualister som gör saker gemensamt, som du lyckas förmedla bra.
De är intressanta att lyssna på. Refräng, nån? Nu har du satt platsen på kartan. Gillar!

Harmonica mike:
Tjena Mikey.

Jag tycker det låter fräckt med gitarrens riviga sound.I början så fick jag inte ihop det riktigt men huvudet vande sig och mot slutet satt guran helt rätt i låten.Kanske lite färre toner eller ett lite sparsammare riff/komp där sången ligger eller nåt..

Låten som helhet tilltalar mig,och denna vill jag höra då den är klar.

Mike

tigersoul:
Intressant låt, intressant sång, instämmer i gitarrdiskussionen i övrigt ;) Polera på, skön låt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion