Forum > Färdiga produktioner

UnFairness - Eddi, Asti & Jocke

<< < (6/9) > >>

Eddi:

--- Citat från: hogge skrivet 10.01.2013, 03:07:42 ---Va faan.. Jocke har ju en karriär som speaker inom reklamvärlden.. Kanske nyhetsuppläsare? Riktigt bra lät det..
Vad övriga vocala insatser beträffar så måste jag - trots att jag är en grinig jäkel - ge MVG... Låter fantastiskt harmoniskt och behagligt..
Låten då.. Det blir VG. En skön & trivsam liten sak, men stör mig på nån riktigt distad gitarr (tror jag det är) som ligger & nöter i bakgrunden, tillsammans med nån annat nån "plockgitarr.." dessa får för mycket utrymme enligt mig och stör mer än de tillför..

Tonas dessa ner är jag beredd att ge hela projektet MVG+

--- Slut citat ---
Tack Hogge jag får satsa på att mixa om till MVG+ då  :D

Plinka:
Hej!
Det här är en riktigt bra text och budskap och bra låtupplägg. Din berättarröst är jättebra och Astis stämmor är riktigt sköna. Introt är snyggt och behagligt, men det enda jag stör mig på är det där distade ljudet (nån elgitarr eller vad är det?) som kommer in precis samtidigt som din berättarröst och fortsätter till och från hela låten. Det gör att jag får anstränga mig för att höra vad du säger. Jag tycker att det ljudet kunde komma in mycket senare i låten. Det är ju häftigt annars med kontrasten mellan det i övrigt softare arret och det skränigare distade ljudet, men som sagt om det kunde komma in senare... :)

Dividend:
Jag fattar inte vad jag just har lyssnat på.

De enskilda delarna är utmärkta var för sig, men trots jättefin sång av Asti minns jag inte nåt av texten heller. Satt i meditativt tillstånd genom hela, ehuru dagen varit stressig. Det är alltså 5/5 från valiumjuryn här (jag). Får lyssna igen senare och kanske kommer på nåt. Gött jobbat Eddi!

Vad är oboen för nåt?

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 10.01.2013, 19:46:15 ---Jag fattar inte vad jag just har lyssnat på.

De enskilda delarna är utmärkta var för sig, men trots jättefin sång av Asti minns jag inte nåt av texten heller. Satt i meditativt tillstånd genom hela, ehuru dagen varit stressig. Det är alltså 5/5 från valiumjuryn här (jag). Får lyssna igen senare och kanske kommer på nåt. Gött jobbat Eddi!

Vad är oboen för nåt?

--- Slut citat ---

Från Wikipedia: Oboe är ett träblåsinstrument med dubbla rörblad. Oboen utvecklades i Frankrike under 1600-talet. Namnet kommer av franskan haut bois (högt trä, dvs. högt träblåsinstrument). Skalmejan är en folklig föregångare till oboen.

Härligt betyg Div (får kolla vad det är för träblås)

Jocke:

--- Citat från: Eddi skrivet 10.01.2013, 20:04:07 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 10.01.2013, 19:46:15 ---...
Vad är oboen för nåt?

--- Slut citat ---

Från Wikipedia: Oboe är ett träblåsinstrument med dubbla rörblad. Oboen utvecklades i Frankrike under 1600-talet. Namnet kommer av franskan haut bois (högt trä, dvs. högt träblåsinstrument). Skalmejan är en folklig föregångare till oboen.

--- Slut citat ---

:lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion