Forum > Färdiga produktioner
UnFairness - Eddi, Asti & Jocke
spacetrucker:
Intressant och bra.
Några tankar bara: Jag önskar att stråken och oboen båda låg lite närmare mitten. Säkert inget problem i högtalare men i lurar blir man lätt virrig... så närmare varanrda med dem bara.... och en sak til,; lite mer volym på både berättaren och sångaren, orden drunknar lite i musiken som det är nu.
Trumman ja... den låter EZ om den så de bara ryker
Mina klagomål till trots gillar jag låten :D
7 poäng av 10 ger jag för denna
equality:
Får lite Beatlesvibbar och det är ALDRIG fel. :) Bra instatser av kolaboratörerna och jag vill särskilt framhålla sånger och kördeltagarna. Trummorna lite tråkigt malande ja men skön låt med foten över tröskeln till symfonisk rock.
Harmonica mike:
Coolt med Zappasnacket Jocke!
Bra arrat/lirat och sjunget är fetgrymt Peter.Mixen lämnar jag utan kommentar då jag inte har nån bra gear än.
Låten,ja jag gillar den då den inte är så förutsägbar.Alla delarna bildar en cool helhet,sånt här kan funka på radion.Årets hit kanske..Mixa efter bästa förmåga och lansera.
Mike
bjurte:
Ja det här gillar vi !!
Spännande melodier och inte så 'följa mallen till punkt och pricka'
Några synpunkter dock..
Trummorna är väldigt statiska och kraftlösa.
Speaker rösten kunde formas mer mot mitten(EQ) och jämnas till hårdare(Cmp)
OCH !! Vad har vi sagt om Klarinett och OBOE ?? :angry: :wacko: ;) Uriahs öron blöööööder..
Låt dom tuta JAZZ och Symfonier,men stanna där.. :rolleyes: :lol:
Jocke:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.01.2013, 09:14:45 ---Coolt med Zappasnacket Jocke!
...
--- Slut citat ---
Tack - det var hedrande att få vara med här! :)
Tyckte mycket om Eddis melodier redan från början och bara "small av" när jag hörde Astis insats - ett bevis för att 1+1=3 :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida