Skön blues med riktigt fint gitarrspel! Härligt blues-ljud i gitarrerna!
Basen låter också bra, men trummorna tycker jag är lite "anonyma".
Skulle vilja ha lite mer tryck och botten i dom.
Solot i avslutningen är grymt!
/Asti
Tack ska du ha. Nya trums coming up!
gött o höra skön blues 
o med gött ljud i gitarren och gött lir
spännande o se vad det blir av denna låt.
Mvh Ola
Tnx Ola. Har uppdaterat lite nu.
Tradition som du förmedlar med bravur!
Tänker att det är en sån här grupp man skulle vilja ha på en musikfestivals sista dag, på söndagen då alla är lite trötta efter allt festande.
Lyssna och njut, minns de ljuva tiderna som flytt!
Åh, fint omdömde. Sist på festivalen är inte fy skam.

Skön morgonlyssning här på blues ala King och grabbarna hörde att R Gustavsson fick vara med på ett hörn också. Härligt W
Hehe. Ja, kan ju inte låta bli att jazza lite också. Tack!
Ojojoj va fint. Om du gjorde en hel platta me sånt här skulle jag köpa den omedelbums.
Håller nog dock lite med asti angående trummorna... men inte ens dom lyckades störa lyssnarglädjen 
Space
Stort tack. Får se till att göra några låtar till så jag äntligen får sälja en platta då.

Trummorna ja...
Riktigt skönt! vet inte vad jag ska gnälla på, kompgitarren är lite väl kvantiserad/mekanisk/osvängig ibland, brist på ord 
Instämmer om trummorna också jag skulle vilja vrida på lite "snappiness" på dem o ge dem en något mer framträdande roll.
Annars kanon, Underbart solo i slutet! Det här kan du bygga vidare på om du vil!
Tack. Vill nog ha gitarren ganska straight och stabil för att inte störa solot för mycket. Är väl en smaksak antar jag.
Har byggt lite till i nya versionen.
Kunde ha synpunkter men låter bli och bara njuter!
Önskar jag kunde bli lite deppig och få lira lite blues! 
Tack. Haha, kan tillägga att jag inte är ett dugg deppig. Det där är bara nys.

Kul att du fick njuta en stund!
Jätteroligt att höra alla glada tillrop.
Har gjort en ny verison idag där trummorna är lite mer på och jag fillar betydligt mer också. En lite aggresivare sampling på virveln också.
Även kompletterat outrosolot med piano och trumfills.
Tycker jag börjar få riktigt pli på digitaltrummorna nu efter en tid av justerande och intrimning.
[mp3=200,20,0,left]http://www.bwmusic.se/slask/Wernborg_Vmo_blues_20130103.mp3[/mp3]
http://www.bwmusic.se/slask/Wernborg_Vmo_blues_20130103.mp3