Forum > Demolåtar
Space - Viides Huone - Kuun kuiskaus
bjurte:
En Finsk "Moonshadow" Jo jag tror tamefn.. det.
Bra Låt,vart lite orolig när Introt startade trodde det skulle bli Finsk/Svensktopps smör av det hela,men klarade fallgroparna gallant.
Trummovolym,vass sång,vet inte? Nattlyssning i lurar,svårt att säga.. ;)
MaxB:
Jag lyssnar på andra versionen och tycker det är bra balans på allt. Skönt upplägg och en möjlig 'hit' på finsk-toppen och favorit som sista dansen på dansstället.
Ja, sångrösten är go!
Eddi:
Betydligt bättre balans i tvåan - möjligen någon knäpp kvar vid 46, Raija skulle kunna duckas lite till 68-70 annars låter allt väldigt bra med trummor och gitarrer och några svansar saknar jag inte men skulle de tillkomma skulle jag nog inte klaga.
Bra colab och en behagligt skönt framförd låt.
Tokai:
Sången är som vanligt skön att lyssna på. Låten är trevlig också.
lite vassa ess på sången fortfarande. Rent mycket diskant på crasharna, lite jobbiga blir dom.
Gitarren är möjligtvis lite för låga, t.ex leadgit i slutet.
spacetrucker:
--- Citat från: bjurte skrivet 03.01.2013, 02:21:31 ---En Finsk "Moonshadow" Jo jag tror tamefn.. det.
Bra Låt,vart lite orolig när Introt startade trodde det skulle bli Finsk/Svensktopps smör av det hela,men klarade fallgroparna gallant.
Trummovolym,vass sång,vet inte? Nattlyssning i lurar,svårt att säga.. ;)
--- Slut citat ---
Moonshadow :P
--- Citat från: MaxB skrivet 03.01.2013, 07:41:14 ---Jag lyssnar på andra versionen och tycker det är bra balans på allt. Skönt upplägg och en möjlig 'hit' på finsk-toppen och favorit som sista dansen på dansstället.
Ja, sångrösten är go!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar.
--- Citat från: Eddi skrivet 03.01.2013, 08:38:05 ---Betydligt bättre balans i tvåan - möjligen någon knäpp kvar vid 46, Raija skulle kunna duckas lite till 68-70 annars låter allt väldigt bra med trummor och gitarrer och några svansar saknar jag inte men skulle de tillkomma skulle jag nog inte klaga.
Bra colab och en behagligt skönt framförd låt.
--- Slut citat ---
Tack för det....fast " ducka Raija vid 68-70" förstod jag inte riktigt
--- Citat från: Tokai skrivet 04.01.2013, 12:39:52 ---Sången är som vanligt skön att lyssna på. Låten är trevlig också.
lite vassa ess på sången fortfarande. Rent mycket diskant på crasharna, lite jobbiga blir dom.
Gitarren är möjligtvis lite för låga, t.ex leadgit i slutet.
--- Slut citat ---
Höjde pytte lite på sologtarrerna och drog lite av det vassaste både i Raijas röst och crasharna
Tack för lyssning och tyck ^_^
Ny version(5.1.2013) uppe trådhuvudet
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida