Forum > Demolåtar

Gurano & Girly - Loosing myself

<< < (2/8) > >>

1up:
Helskönt gitarrljud och bra idé. Hör gärna mer! :)

equality:
Temat på leaden gillas och en del oväntade växlingar, gott likaså. Lite grötigt just och kanske beror det på för mkt reverb?

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 01.01.2013, 20:31:14 ---Javisst e de nåt att ha. På med sång och bort med lite grejer så inte allt går på för fullt hela vägen.
God början på det nya året  :lol:

Space

--- Slut citat ---
Tack för att du lyssnar å kommenterar. Nu finns en ny verre

--- Citat från: Girly skrivet 01.01.2013, 20:46:23 ---Gillar  :) Gillar mycket :D

--- Slut citat ---
:D

--- Citat från: Asti skrivet 01.01.2013, 21:20:01 ---Snyggt samspel mellan gitarr och bas! Lead-guitar är lite för stark tycker jag.
Kanske också lite för mycket reverb på den...
Lovande början!
/Asti

--- Slut citat ---
Har sänk leaden lite lite. Har dock inte rört reverben - tycker att allt framträder bra ändå

--- Citat från: Wernborg skrivet 01.01.2013, 23:56:19 ---Kul lite pink floydigt jam.

Virvel är väldigt papprig. Testa gärna att välja "edge" istället för "center" på virvelsamplingen. Dom där EZ-virvlarna (?) eller vad det är lite för avslöjande tycker jag. Eller kanske en mindre, typ piccolovirvel.

--- Slut citat ---
Tack för komment. Jo det är EZ...och tyvärr kan jag nog inte mixa dem bättre

--- Citat från: 1up skrivet 02.01.2013, 00:22:11 ---Helskönt gitarrljud och bra idé. Hör gärna mer! :)

--- Slut citat ---
Man tackar :)

--- Citat från: equality skrivet 02.01.2013, 01:19:21 ---Temat på leaden gillas och en del oväntade växlingar, gott likaså. Lite grötigt just och kanske beror det på för mkt reverb?

--- Slut citat ---
Tack för tyck. Nu finns sång men jag har inte ändrat reverbet - tycker att allt går fram som det var tänkt.

SOM SAGT nu finns sång och ytterligare ett nytt musikstycke

Tacka alla
Gurano

Eddi:
Oj det går fort när det går undan :D Jag hann lyssna på den instrumentala en gång och hade funderingar på hur en sång skulle låta - Girly på denna utökade version blev jättebra tycker jag men jag skulle nog testat hennes lead nästan helt torrt tror det blir lite väl mycket reverb nu sammantaget.

Girly:

--- Citat från: Eddi skrivet 02.01.2013, 15:58:05 ---Oj det går fort när det går undan :D Jag hann lyssna på den instrumentala en gång och hade funderingar på hur en sång skulle låta - Girly på denna utökade version blev jättebra tycker jag men jag skulle nog testat hennes lead nästan helt torrt tror det blir lite väl mycket reverb nu sammantaget.

--- Slut citat ---
Don't touch my reverb  :ph34r:
 :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion