Forum > Färdiga produktioner

Asti feat djonas - Essence (klar)

<< < (21/22) > >>

Ola:
en mycket skön låt asti ! skönt bas lir djonas !
gött jobbat !
Mvh Ola

Asti:

--- Citat från: Ola skrivet 15.02.2013, 22:49:11 ---en mycket skön låt asti ! skönt bas lir djonas !
gött jobbat !
Mvh Ola

--- Slut citat ---
Tack Ola! Roligt att du gillar!
/Asti

Eddi:
En skön låt som bara har blitt bättre o bättre. :D

Markus Broberg:
Jag kan ju sticka in med att jag haft orginalversionen som alarmsignal i nån månad. Jag gillade orginalet mer. Nu är gitarrerna för mjuka, och jag tror sången är annorlunda också.

Behåll mer av den gamla versionen.

MaxB:
Har du sett "The tallest man on earth" nån gån? Det är en tillsynes enkel kille från Dalarna, som far världen runt och spelar för en bred publik som alla älskar hans musik och framträdanden. Introt i den här låten liknar gitarrplock jag älskar och hört från honom och jag vill lära mig komma närmare det.

Så Asti, hur länge ska du hålla hemligheten för dig själv? Hemligheten bakom ditt sköna gitarrplock kräver nog en egen, ny tråd.
Jag ber dig göra en tråd där du lägger upp filmklipp inspelat via telefon eller annat, där du visar de två gitarrernas fingerplock och ackord, lämpligtvis från den här låten.

Jag är här på kontrollrummet för att lära mig och jag vill lära mig lite mer om hemligheten bakom ditt sound. En sak som jag vet kan ge mig mer kunskap och idéer är att se vilka ackord du spelar på de olika gitarrerna och hur du tar ackorden (gissar att du på en av gitarrerna använder ett capo och andra öppna ackord). Jag vill också se fingerplocket som du använder på de olika gitarrerna. Det är garanterat fler än jag som uppskattar att du tar dig lite tid och i all enkelhet visar lite, med några filmklipp. Det kommer bli en välbesökt tråd. Du vet jag bett dig om det förut och jag längtar fortfarande.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion