Forum > Demolåtar
Fattig Bonddräng karaokeversion
Hellfog:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 30.12.2012, 16:20:40 ---
--- Citat från: Hellfog skrivet 30.12.2012, 16:17:02 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 30.12.2012, 16:12:29 ---Kul vore det ju förstås om ni la ut era versioner av denna med er egen sång. Eller kanske instrumentalt med råa metalgitarrer.
Gott nytt år studiodrängar!
--- Slut citat ---
Om du skickar alla ljud filer till mig, kan du få en Hellfog remix av låten.
--- Slut citat ---
Jag kan inte sånt... Det går att ta ur alla filer ur portan, men att fixa det skulle nog ta ett år för mig att lära mig. Jag använder ju ingen dator överhuvudtaget i min studio. Surfar på dom bara, men in i studion kommer de aldrig...
--- Slut citat ---
Just det du använder porta, glömde bort det. Var sugen ett tag att köpa en beg porta av anledningen, hur stor skillnad det blir på hur jag spelar in en låt och hur det skulle låta. Men nä håller mig till dator.
tigersoul:
Jag fick faktiskt öva någonting, glömt vad, med den här låten hos min sångpedagog ;)
MaxB:
Är på G med en Karaoke-verre. Skapat klart men den tar tid att rendera klart och sen får jag lägga upp den på youtube imorgon.
MaxB:
Here's the Karaoke-version!
Håkan Nilsson:
--- Citat från: MaxB skrivet 31.12.2012, 11:48:56 ---
Here's the Karaoke-version!
--- Slut citat ---
Suveränt Max! Kul för mig att det blivit ett sorts samarbete oxå! Helt skitkul. Själv kan jag inget om filmer, jag kunde göra enkla stillbildsmovies i PC, men nu i MAC kan jag inte ens det.
Fattig blueskung - 55
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida