Forum > Demolåtar
Hellfog - Better With In.
Eddi:
Den är ju t.o.m. 3 sekunder kortare än Penny Lane! Jag tycker du ska göra ett stick vid 101 och framåt i typ 45 sekunder i alla fall innan slutfasen kommer. Det är ju j*kligt balla ljud du kombinerar med bra rytmik här. Som den är nu blir den alldeles för rumphuggen IMHO.
Hellfog:
--- Citat från: Eddi skrivet 30.12.2012, 23:15:03 ---Den är ju t.o.m. 3 sekunder kortare än Penny Lane! Jag tycker du ska göra ett stick vid 101 och framåt i typ 45 sekunder i alla fall innan slutfasen kommer. Det är ju j*kligt balla ljud du kombinerar med bra rytmik här. Som den är nu blir den alldeles för rumphuggen IMHO.
--- Slut citat ---
Nu vet jag inte vad Penny Lane är men alla ni har rätt, satt och spelade lite när jag läste detta, och fick lite inspiration.
Kommer ny version senare i veckan.
Eddi:
Penny Lane var en låt från ett obskyrt lokalt Liverpoolband som kallade sig för The Beatles men jag glömde helt fel för den var 3:03 lång jag måste ha tänkt på den här som är runt 2:10 lång You've got to hide your love away:
Hellfog:
Förstod nästan att det var The Beatles, titten lät alla fall som dom.
Hellfog:
Här kommer en ny version med ett stick bla undra om alla kommer gillar den. Inte säker om jag själv tycker den passar in, vad säger ni?
Sen några små saker bara.
[mp3=200,20,0,center]https://dl.dropbox.com/u/7944025/2012-31-12.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida