Jättesnygg sång! Reagerade på att det på ett par ställen var lite mycket text, där
det blev lite för snabb sång. Kanske funkat bättre att ta bort några ord och vila
mer på tonerna...? Men som sagt - det låter kanon!
/Asti
Jag valde faktiskt på vilje att trycka in lite fler stavelser än vad som kanske egentligen får plats. Det kändes lite för slickt så jag ville ha nåt som "skaver" liiiite.
Kul att det gillas. Nu ska det bli spännande att se vart det bär från här

Åh va bra det blev! 
Det finns några saker man inte ska underskatta... slasktagningar tex... Det kan vara otroligt svårt att få tillbaka känslan, entusiasmen och engagemanget från de första försöken... ^^ En annan sak man inte ska underskatta är småmembranare som CM2/3 och man kan ofta bli riktigt förvånad över hur bra det kan bli!
I brist på puffskydd tycker jag det funkar rätt skapligt att INTE sjunga rakt in i micken utan i (kanske) 30-45° vinkel.
Det här kan bli fantastiskt bra! 
Jag hoppas att ingen tittade in när jag satt där i soffan, det måste ha sett ganska roligt ut. Först och främst hade jag ett rejält avstånd mellan mick och mun och sen en rolig vinkel på det

Men jag håller med, det blev helt okej ljud. Kanske man kan behålla slasken här då texten för en gångs skull inte är en slasktext gjord med dansbandsengelska

Tack för uppmuntran
åh missat denna hittills... varit lite inaktiv tills för ett par dagar sen då allt verkade braka loss igen 
Men det här är ju bara så jäkla bra 
Tycker det blir magiskt när ni två samarbetar
Girly
Ja, kanske vi har fyra låtar snart. Vi närmar oss den där fullängdaren med ilfart

Härligt att det gick hem så här långt
Tackar för lyssning