Forum > Demolåtar

Clemens- Samarbete sång & gitarr?

<< < (13/17) > >>

Wernborg:
Jonnerstone. Du ÄR sång. Strålande!!

equality:
Vad kul att höra hur olika man tänker i melodier. Jag fick helt andra snuttar i huvudet. MEN så bra detta låter!  :D

tigersoul:
Kanon, bra melodi bra text, det enda jag tänkte var något i takten på melodin någonstans som jag kanske hade lagt lite annorlunda för att få det lite följsamt "smooth" kom inte på någon bättre översättning på smooth för stunden :P *han som tänker på engelska*

Annars finfint som sagt, bra jobbat! O tack jag vet hur illa det känns o sjunga i en pytteliten mikrofon, som någon skrev i en bok om mickar jag läste, hälften av orsaken till att vi använder stormembranare för sång är för våra egon ;)

jonnerstone:

--- Citat från: Wernborg skrivet 05.01.2013, 00:44:50 ---Jonnerstone. Du ÄR sång. Strålande!!

--- Slut citat ---

Nu ska vi inte överdriva  :wub:
Det är ganska lätt när Clemens ständigt levererar makalösa grunder som man triggar igång en.

--- Citat från: equality skrivet 05.01.2013, 00:50:26 ---Vad kul att höra hur olika man tänker i melodier. Jag fick helt andra snuttar i huvudet. MEN så bra detta låter!  :D

--- Slut citat ---

Ja visst e de kul. Fyra ackord kan låta på miljoner olika sätt tack vare melodin  :)
Kul att denna gillades. Nu får C fälla yxan  :D

--- Citat från: tigersoul skrivet 05.01.2013, 00:55:52 ---Kanon, bra melodi bra text, det enda jag tänkte var något i takten på melodin någonstans som jag kanske hade lagt lite annorlunda för att få det lite följsamt "smooth" kom inte på någon bättre översättning på smooth för stunden :P *han som tänker på engelska*

Annars finfint som sagt, bra jobbat! O tack jag vet hur illa det känns o sjunga i en pytteliten mikrofon, som någon skrev i en bok om mickar jag läste, hälften av orsaken till att vi använder stormembranare för sång är för våra egon ;)

--- Slut citat ---

Fast på nåt sätt var det ändå ganska trevligt att sjunga genom CM2:an. Jag skär ju ändå allt som oftast ganska hårt i basfrekvenserna på sång. Däremot så är den ju grymt puff-känslig så det var ju en utmaning med sångtekniken utan puffskydd :D

Kul att det gillades, rytmiken e ju inte ristad i sten, men jag gillar det så här.

Micke

tigersoul:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 05.01.2013, 01:04:04 ---Fast på nåt sätt var det ganska trevligt att sjunga genom CM2:an. Jag skär ju ändå allt som oftast ganska hårt i basfrekvenserna på sång. Däremot så är den ju grumt puff-känslig så det var ju en utmaning med sångtekniken utan puffskydd :D

Kul att det gillades, rytmiken e ju inte ristad i sten, men jag gillar det så här.

Micke

--- Slut citat ---

Fram med lite damstrumpor o en gammal galge o puffskyddet är klirrat ;) Ash det är kul att göra på olika sätt, men visst trivs man bäst framför stormembranaren med komplett upphängning. Absolut inga fel på rytmiken det var mer en smaksak hur jag hade lagt den själv, o det var nog mest en åsikt som dök upp för att det du skapade låg väldigt nära det jag själv hörde i huvudet ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion