Forum > Färdiga produktioner

Cykeln: Orsa Visklubb - Maids when you're young (Live)

<< < (2/2)

MaxB:

--- Citat från: Wernborg skrivet 28.12.2012, 12:21:11 ---Kerstin låter som en irländsk liten tant. Tre äpplen hög.

--- Slut citat ---

:lol:

tigersoul:
F&*%&N vad det var känsla i detta, stora tummen rakt upp i luften!  :wub: :lol: :P

Eddi:
Härligt det här men visst försöker väl Göran göra sig hörd också :D

Jocke:
Jag dricker sällan öl på vintern men nu blev jag riktigt sugen!  :P Bra!  :)

cykeln:
Ojdå - här var det kommentarer.
Ligger mest för ankar i förkylningssvaghet

--- Citat från: MaxB skrivet 28.12.2012, 02:27:50 ---Skulle absolut kunna tänka mig att gå ut på nått ställe om det här gänget spelade där.
Vem ska spela bodhran? Har ni redan en sån i gruppen?

--- Slut citat ---

Kul att du kommer! Vi har för tillfället ingen bodhranspelare - Kerstin kör lite vispar och tamburin på vissa låtar.

--- Citat från: Gurano skrivet 28.12.2012, 11:32:03 ---Absolut - skull kunna dricka en bira å lyssna på detta
Gurano

--- Slut citat ---

Kul att du också kommer - då är det två i publikum!
Jag tror också att det går ner lättare om han har en och annan bira i sig vid lyssningen

--- Citat från: Asti skrivet 28.12.2012, 12:19:09 ---Spelglädjen riktigt lyser om det här!
Musik man blir glad av!
Skulle också gärna sitta med och lyssna läppjandes på en Guinness.  :)
/Asti

--- Slut citat ---
Kul att du blir glad. Vi blir också glada av att spela och dessutom ännu gladare när någon blir glad.
Det här med glad verkar ligga i tiden!
Guinness underlätar lyssnandet avsevärt!

--- Citat från: Wernborg skrivet 28.12.2012, 12:21:11 ---Funkar! Blir på helgött humör här.  :D

Kerstin låter som en irländsk liten tant. Tre äpplen hög. Fantastiskt spelglädje.

--- Slut citat ---
Kul att det funkar och att spelglädjen hörs!
 - helgött humör är bästa betyget!
Kerstin är korrekt beskriven - förutom irländsk då.

--- Citat från: tigersoul skrivet 28.12.2012, 14:46:59 ---F&*%&N vad det var känsla i detta, stora tummen rakt upp i luften!  :wub: :lol: :P

--- Slut citat ---
Härligt att höra - tack som bara den för det!

--- Citat från: Eddi skrivet 28.12.2012, 16:04:05 ---Härligt det här men visst försöker väl Göran göra sig hörd också :D

--- Slut citat ---
Tack för det! Du har helt rätt Göran och även Gunnar hänger på i refrängen!'

--- Citat från: Jocke skrivet 28.12.2012, 17:56:38 ---Jag dricker sällan öl på vintern men nu blev jag riktigt sugen!  :P Bra!  :)

--- Slut citat ---

Det där kanske vi skulle kunna få använda för att få spela in en reklamlåt för någon slags öl!
Annars är ju mörkt öl som gjort för vinterkvällar - pröva den belgiska N'ICE CHOUFFE - en höjdare
----

Tack alla och envar som lyssnat och kommit med glada tillrop.  :wub:
Kanske klubben har ett liv efter julen  :D
God fortsättning liksom  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion