Forum > Demolåtar

Gurano & Harmonica Mike - Killing lies

<< < (3/4) > >>

Harmonica mike:
Och lite fler kommentarer - nice :)

Håkan:
Kul att du gillar Håkan.Skarpt observerat,en sväng till i mixen får det bli,tack.

Max:
Härligt att du gillar,ide´n kom efter senaste vansinnes dådet i det beväpnade landet..Nåt rockigt avbrytande..Ja det kan "funka" och ett längre körande efter det mot slutet..

Asti:
Tack Peter,oki vi rattar lite till.Kul att du gillar och vi suger åt oss av stolthet.Jo ide´n kom efter det senaste..Och nu köps det vapen som aldrig förr då det börjar pratas om restriktioner..Beväpna lärarna..hur tänker dom..? Det finns ju stuff till massor av verser/låtar..

Henrik:
Thanx man,kul att du gillar - extra tack för att du gillar sången :) Vi mixar lite till då det är samstämmigt att sången ligger för kraftigt i mixen...

##############

Mega tack för kommentarerna boys,vi donar lite till..

Mike

Gurano:
Oj fler inlägg - vad kul!
Tack för det,

Vi ska se över det där med nivåer mellan musik och sång - tack för påpekandet

/Gurano

BluesBoy:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.12.2012, 10:05:02 ---Jesus C..Ja inget medvetet isåfall,inget jag lyssnat på.Gurano har sina rötter i en annan fålla så det är nog slump.

--- Slut citat ---
Jag menade inte att det var något plagiat eller snott, utan bara själva stilen/känslan. :)

Gurano:

--- Citat från: BluesBoy skrivet 26.12.2012, 16:57:43 ---Jag menade inte att det var något plagiat eller snott, utan bara själva stilen/känslan. :)

--- Slut citat ---
Nä det e lugnt - detta är en bit från JCS :)

Nu har jag sänkt sången lite så att guran hörs lite mer...men det finns fortfarande några smågrejor som vi själva ännu inte är riktigt nöjda med!

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/KillingLies_20121227.mp3[/mp3]

cykeln:
Gillar!
Läckra gitarrer och super sång
Stämsången lyfter det hela ytterligare - särskilt
The evil is amin´ - and the lies are killin´
Yeah the evil is amin´

intressant låtbygge med de olika partierna

Tänkte ett tag om en orgel skulle pasa bättre än oboen? i bakgrunden

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida