Och lite fler kommentarer,nice boys

Cykeln:
I denna så bjuder jag på lite mer av mitt register.Tvekade på om det skulle upplevas som rörigt,men ingen har sågat så..Ja kanske en hammond..Nu har min studioburk kastat in handduken så vi får vänta med fler ideer i denna.Det är lite mix och lite lir funderingar kvar..
Wernis;
Kul att du gillar Stefan.Jag tog illa vid mig av de senaste vansinnesdåden i us och G totade ihop ett bra spår som jag kunde väva sången runt.
Jag fick vara lite subtil då det är ett allvarligt ämne att sjunga/skriva om och det ser ut som om jag hittade både nerv och tråd i text/uttryck.Jag kör det på jänkarna då allt sitter,då faller bilan..
Mixen,ja vi skall ratta lite till.Jag tror att G har addictive demon,den har en schysst virvel.Sen är det lite i totalmixen kvar..Cymbal liret försvinner i dimman bla..Jag råder nog bukt på det då jag får mina nya grejer,inget är som väntans tider.. God fortsättning själv
Staffan:
Jo vi brottas med mixen..Min gamla burk där jag har mina spår har gett upp.Vi avvaktar slutmix/lir tills jag har nya grejer som funkar.Sången ligger helt riktigt för högt mot musiken och behöver reverberas in,,Guran behöver också möta resten av scenen,,trummorna har lite kvar.Nu vet jag inte vilken version G har i toppen,men det finns en med lite bättre sound/nivå än först mixen..
Falsetten..Ja jag bjuder ju på lite mer av mitt register i denna..Tyckte det var lite rörigt först så jag reviderade lite lätt,nu är det inte så pjåkigt.Antar att du menar att du vill höra mer av min falsett i andra låtar

Ja det går väl att ordna..Det är snyggt om man kan gå steglöst mellan de olika teknikerna men det kräver lite av sångaren/sångerskan..Personligen tycker jag det är lite mesigt med falsett men jag är baryton av naturen så jag svamlar en del

######################################################
Kul med nya kommentarer.Vi tackar så mycket och önskar en god fortsättning till alla inför det stundande årsskiftet.
Mike