Forum > Demolåtar
Eddi - Unfairness
Eddi:
Har dessvärre drabbats av lite idétorka senaste månaderna men har nu börjat trixa med en ny låt som ligger lite utanför min komfortzon (jag gillar ju det) men vill gärna ha synpunkter om den är ok - om den känns igen från nåt annat - om upplägget är ok - vad som saknas etc. Ja ni vet alla idéer är bra idéer så tyck gärna till om allt.
Eddi
Dividend:
Känns som det finns potential i det här! :)
Skriv en text om orättvisor och elände, så är du i hamn! :rolleyes:
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.12.2012, 09:53:37 ---Känns som det finns potential i det här! :)
Skriv en text om orättvisor och elände, så är du i hamn! :rolleyes:
--- Slut citat ---
Ja där vid 45 skulle det passa att sången kommer in och eftersom kommer är så där återhållsamt sorgset passar ju det temat bra. Huvudsaken är att pennan och tanken får en text att flöda fram.
Jag är inte odelat positiv till taggtråd gitarren på vänster sida men en sån kan riva skönt i helheten.
bjurte:
Bra melodi,kan nog bli nåt..
Meehh.. vafalls OBOE ??? :angry: :angry: Skärp till dig nu,eller ska du skriva fortsättningen till 'Hem till Gården" ! :D
Gurano:
Hej
Tror oxå att detta kan bli nåt
Men gura till vänster, piano i mitten och oboe till höger är lite för spretigt i mina öron dock...kanske en smaksak.
Guran kan kanske lyftas fram lite - låter lite försiktig. Sång behövs som några skrivit
Ha det
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida