Forum > Färdiga produktioner
1up-Julkalenderprojekt 2012 - Lucka 20/24
Eddi:
Ska erkänna att jag inte följt alla luckorna riktigt men den här tycker jag var riktigt bra och du borde göra nåt helt av den.
tigersoul:
Jag hade velat haft lite tunga trummor som drar igång ist för tvspels blippandet :P o på med lite tuffa vocals :P
1up:
Roffe h: Tack, en inledningen denna. Vore roligt att utveckla den sen tycker jag. Gott att du hänger kvar, som sagt.
Eddi: Roligt att du hittade till den här låten. :) Roligt du gillar den. Finns en trevlig vibe i låten värd att utforska vidare helt klart.
tigersoul: You and me brother! ;) När refrängen kör igång (ingen text än men man hör refräng-partiet) då vore det dunder med lite feta drumbeats och innan dess lite rap eller så. :) Kanske kommer så småningom.
tigersoul:
--- Citat från: 1up skrivet 21.12.2012, 22:34:06 ---Roffe h: Tack, en inledningen denna. Vore roligt att utveckla den sen tycker jag. Gott att du hänger kvar, som sagt.
Eddi: Roligt att du hittade till den här låten. :) Roligt du gillar den. Finns en trevlig vibe i låten värd att utforska vidare helt klart.
tigersoul: You and me brother! ;) När refrängen kör igång (ingen text än men man hör refräng-partiet) då vore det dunder med lite feta drumbeats och innan dess lite rap eller så. :) Kanske kommer så småningom.
--- Slut citat ---
Alla gånger ;) får spara på den till mellandagarna o pilla vidare :P
alohahex:
härlig låt säger som några andra här ,, rap hade nog blivit skit bra till låten ,sång oxå men tror mer på en rap =)
riktigt skön i alla fall =)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida