Forum > Demolåtar
Viides Huone - Ihmeiden yö
equality:
Förstår ingenting men jättesnygg refräng med Raijas klara och tydliga sång. Ljudet lite hårt kanske men tänker inte på det när det är så stämningsfullt i övrigt.
spacetrucker:
Tack för kommentarer ^_^, dom värmer i veinterkylan.
En sak jag funderat över är att ibland i kommentarer näms, som här, att "ljudet lite hårt"... eller dylikt. Och jag antar att då är det inte volymen som det talas om. Nu är jag nyfiken, vad använder Ni för sköljmedel för att få det mjukare efter slutcentrifugerinegn... vilka pluggar och hur mao. Kanske denna tråd inte är rätt för den diskussionen men jag frågar i alla fall :rolleyes:
God Jul
Space
spacetrucker:
JUL BUMP :lol:
Hade tänkt lägga upp en ny mix av denna låt men men... min Cubase 5 32bit och jag råkade i en tvist... eller nått. Nåväl, nu har jag installerat 64 bit versionen med följd att mina 32 bitars pluggar inte hänger med längre. Har skaffat litet nytt... smått och gott, men är inte helt du med allt ännu ... så det blidde ingen ny mix. Kanske nästa år :P
I och för sig hade jag nog tänkt gå över till 64 bitars versionen vid nåt skede men nu blev det lite abrupt och plötsligt :wacko:
// Space
P.S. nån som har erfarenhet av iZotope Nectar 2 Prduction Suite
pxm:
Suverän låt !!! :)
GOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUL , till er också, Space !!!
och till ALLA !!!!! :lol:
mvh
Plinka:
GOOOD JUUUL tebax, hääärlig låt :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida