Forum > Demolåtar

Jocke - Moving on.

<< < (2/7) > >>

tigersoul:

--- Citat från: Jocke skrivet 20.12.2012, 21:02:19 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 20.12.2012, 20:40:18 ---Det här var väl inte så himla tokigt, bygg ut texten o sjung vidare! ;)

--- Slut citat ---

Skönt att det inte blev någon större katastrof! ;-) Vi får se om några fler ord kommer till mig eller om det bara blev en terapeutisk övning!  :rolleyes:  :P Tack för att du lyssnade! :)

--- Slut citat ---

Det är bara att skråla på, övning ger färdighet :P

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 20.12.2012, 21:07:29 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 20.12.2012, 21:02:19 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 20.12.2012, 20:40:18 ---Det här var väl inte så himla tokigt, bygg ut texten o sjung vidare! ;)

--- Slut citat ---

Skönt att det inte blev någon större katastrof! ;-) Vi får se om några fler ord kommer till mig eller om det bara blev en terapeutisk övning!  :rolleyes:  :P Tack för att du lyssnade! :)

--- Slut citat ---

Det är bara att skråla på, övning ger färdighet :P

--- Slut citat ---

Ja, det är kanske inte konstigare än så... men den där självcensursgenen är rätt stark hos mig - blir liksom inte nånsin nöjd...  :unsure:

tigersoul:

--- Citat från: Jocke skrivet 20.12.2012, 21:16:14 ---Ja, det är kanske inte konstigare än så... men den där självcensursgenen är rätt stark hos mig - blir liksom inte nånsin nöjd...  :unsure:

--- Slut citat ---

Ja herre jesus jag vet precis vad du menar, jag lider var o varannan gång jag lägger upp något i ett tidigt stadie ;)

Roffe H:
Skönt groove Jocke. Ja lyssnar i lurar ikväll...tycker att gitarren ska upp (kanske sänka basen något...men det vet man inte om gitarren höjs liksom sången). Särskilt stämman som ligger i början och slutet av låten. Pratsången är kanon.
Mixtra lite och lägg upp igen...intressant låt.  :)

Roffe H

Marruschkka:
Håller med om groovet..det här kan du :P

Sången...bra..påminner om en sångare som jag gillar.

Återkommer om vem det är, och vill höra fortsättningen, för känner jag dej rätt så blir det en sådan ;)

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion