Forum > Demolåtar

Fattig bonddräng, nu med visp-trummor, ny tamburin o bättre ljud.

<< < (8/9) > >>

Roffe H:
Rolig karaoke Håkan, snyggt!  :D
/Roffe H

Håkan Nilsson:

--- Citat från: Roffe H skrivet 13.03.2013, 22:35:54 ---Rolig karaoke Håkan, snyggt!  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Det är Max B som gjort karaokevideon. Själv klarar jag inte ens att göra stillbilds musikvideos längre sen vi blev med Mac. I Pc kunde jag det men nu är det kört. Mkt illa när man vill göra reklam på youtube. Vanligt folk känner inte till Soundcloud. Och är det ingen film, eller åtminstone stillbilder till låten är det fiasko. Om det är bra eller dåligt ljud skiter de flesta i. de märker ingen skillnad alls.

Tokai:
Det låter mustigt och fint. Kan inte basen spela lite andra toner än grundtonerna, terser el dyl? Inte min typ av musik allätare till trots - men bra framfört och det känns trovärdigt.

Håkan Nilsson:

--- Citat från: Tokai skrivet 13.03.2013, 23:12:28 ---Det låter mustigt och fint. Kan inte basen spela lite andra toner än grundtonerna, terser el dyl? Inte min typ av musik allätare till trots - men bra framfört och det känns trovärdigt.

--- Slut citat ---
Det kändes mest rätt att bara spela enkelt till den här. Gammaldags valsdriv...
Är inte sången lite för dov?

Edit: Lyssnade på den nu i HD 600 lurarna, sången är inte dov, det är bilstereon som får allt att låta lite så.
Lyssnade på basen och kommer ihåg att jag höll på bra många timmar med bara den. Jag är basist från början o testade många olika sätt att spela på. Några "abrovinkelgrejer" spelar jag på den, o en helt superenkel basgång är det inte. Munspelen i varsin oktav är roliga...

Harmonica mike:
Kul med karaoke verren Max :)

Jag lyssnade på verren i toppen Håkan,och det låter bra..Visste inte om det fanns nån nyare.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion