Forum > Demolåtar
Roffe H - Visa för två saxonfoner
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 19.12.2012, 09:57:04 ---Tack Jocke, för ditt fina utlåtande.Tråkigt det där med hälsan. Dina finurliga ordvändningar är verkligen suveräna, en ordlekens mästare är vad du är! :D :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Ja du Roffe - man blir ju stolt över att ha så duktiga kamrater som här på KR! :) När det går bra för någon spiller det över på oss andra och vi inspireras av varandra! :wub: Här finns många som hanterar språket med bravur och skriver fantastiska sångtexter - önskar att jag kunde använda mina ordlekar till det en dag... ;-)
Idag blir det inget starkare än kaffe! :P
Ha dé bäst! :)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 19.12.2012, 12:50:51 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 19.12.2012, 09:57:04 ---Tack Jocke, för ditt fina utlåtande.Tråkigt det där med hälsan. Dina finurliga ordvändningar är verkligen suveräna, en ordlekens mästare är vad du är! :D :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Ja du Roffe - man blir ju stolt över att ha så duktiga kamrater som här på KR! :) När det går bra för någon spiller det över på oss andra och vi inspireras av varandra! :wub: Här finns många som hanterar språket med bravur och skriver fantastiska sångtexter - önskar att jag kunde använda mina ordlekar till det en dag... ;-)
Idag blir det inget starkare än kaffe! :P
Ha dé bäst! :)
--- Slut citat ---
Det kommer att bli mycket och starkt kaffe innan veckan är till ända, sedan blir det andra "bullar". Är övertygad om att texterna kommer... :)
/Roffe
Eddi:
God jul på dig din gamla saxmissbrukare. Bra särat skön låt.
Roffe H:
--- Citat från: Eddi skrivet 19.12.2012, 15:09:39 ---God jul på dig din gamla saxmissbrukare. Bra särat skön låt.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar Eddi. Det var ett tag sedan du lade upp nåt...hoppas det kommer snart. Gillar dina låtar, den senaste var väl "Rock the world"?
Inte bara Jocke som kan vitsa ser jag...God Jul på dig med! :D
/Roffe H
equality:
Smeksamt och vänligt, gött. Du rör dig som fisken i vattnet i denna genre. Saxa på!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida