Wernborg: Jo det är nog weirdovarning på denna, var ju ett tag sen.

Gott med dina expertcomments. Haft stor glädje av dessa genom åren... Tänkte att karl menade att detta var inte mitt vanliga visstuk utan en massa ord istället. Spela om allt på nytt med akkegura i mitten blir ett hästjobb för mig men låter spännande. Fattar inte varför disten skall ner om man dubbar? Jo frasering och antalet stavelser måste putsas. Stick, solo och yNot som sångare skulle sitta fint. Noisegate har jag aldrig använt men förstår hur du menar. Borde finnas en sådan i Sonarskafferiet. Knackar på din dörr när det är dags för solot då?
karl: Hemma bra men borta bäst i den här genren. Madness har jag inte hört men bara namnet låter ju lovande. Bara breaket kvar och det är så svårt att få samma känsla som när det andra gjordes...
cykeln: Nej det var väl en oväntad förklädnad?

Fast jag har försökt mig på rockigare grejor förut. Kul att du gillar harmisarna. Stämmer med sången, behöver putsas men hellre sjungas av Mr Tony. Skall försöka få till en förlängning. Överstämma (kör), desperation och förlängning står också på önskelistan. Kanske hinner något efter nyår. Far till Kanarieöarna på lördag.
Jocke: Gott att höra att texten funkar till musiken. Ibland vill jag ha skramligt.
Eddi: Jo man kan ju inte trampa på samma stigar hela tiden.

Roligt att du tycker låtidén funkar. Förlängning är mitt ständiga mantra. Nirvana låter kul också. Jo ett vansinnigt solo är beställt.
bjurte: Ja, uppstyrning ska ske. Kul att det var oväntat.
robc: Tjena! Kul, ok kör vidare.
Roffe H: Kul att du nämner Kinks... Jag är ju i samma ålder (nästan) och Ray Davies håller jag som en av de största.
Tack alla för kul och bra input med många bra råd!