Forum > Färdiga produktioner

Nille - Ill do anything

(1/3) > >>

Nille:
Shena sig goppar!
Har pulat klart med en ny låt här, tänkte se vad ni tycker om mix och arr.
Jag vet att den är lite för lång för sitt eget bästa men ja vet inte riktigt vad jag ska klippa bort.
Vore kul att höra vad ni tycker!

//Sverker

equality:
Jösses, låter som från bästa studion i Nashville! Låten är inte riktigt i min smak men otroligt impad av produktionen och sången. Visst är fiddle och steel guitar äkta? Spelar du allt själv?

hagis:
Grymt bra som vanligt. Det enda jag kan klaga på är triolmarkeringen vid 206, eller hur du har tänkt. Snubblar till nu.
/Anders

Nille:
Oh tackar=) Ja allt är äkta vara, spelar allt utom fiolen! Blir mer tortyr när jag lirar hehe, nä men det brukar gå med lite pitchningar här å var eller så kör jag med nyckelharpan istället=) Ah jo nu hörde jag det, va lite stressad när ja pulade till trummorna igår, ska ta och snygga till det på en gång.

Asti:
Ruskigt bra framfört och proddat! Gillar främst partierna efter 132 sek och 234 sek.
Det enda jag kommer att tänka på är att ljudet blir aningen hårt när man skruvar upp volymen.
För mycket compressor? Basen är lite anonym. Kan gärna höja nivån på den en smula...
Kanske att "refräng"-delen återkommer lite väl ofta. Det skulle möjligen kunna kortas....?
Men vad gör det när det är så här snyggt!?  :)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion