Forum > Demolåtar
Gurano & Girly - The devils workshop
cykeln:
Bästa på låten är andra versen som är top of the pops och gurans mellansspel - riktigt elakt
Refrängen inleds med något "blip"? om du tar bort det kanske det blir mindre förvirrande? :unsure:
god är den!
equality:
Gillar låten, lite åt Fleetwood Mac med Nicks och McVie. Bra sjunget och lirat. I mina lurar ligger mixen med centrum lite till höger och med nästan ingen utpanning alls. Sång och instrument inte riktigt i samma rum heller nej. Fixa till mixen och detta blir helgjutet.
Gurano:
--- Citat från: cykeln skrivet 15.12.2012, 12:19:46 ---Bästa på låten är andra versen som är top of the pops och gurans mellansspel - riktigt elakt
Refrängen inleds med något "blip"? om du tar bort det kanske det blir mindre förvirrande? :unsure:
god är den!
--- Slut citat ---
ska kolla upp det där blippet och eliminera den :)
--- Citat från: equality skrivet 15.12.2012, 13:41:25 ---Gillar låten, lite åt Fleetwood Mac med Nicks och McVie. Bra sjunget och lirat. I mina lurar ligger mixen med centrum lite till höger och med nästan ingen utpanning alls. Sång och instrument inte riktigt i samma rum heller nej. Fixa till mixen och detta blir helgjutet.
--- Slut citat ---
ska se över det hela
tack för era synpunkter
Gurano
karl:
Bra låt....fint gitarrspel...något diskantigt på leadsången och det räcker inte med en stämma i kören på refrängen så macka på med röster där...annars kanon ...
Allt gott / karl
tigersoul:
--- Citat från: equality skrivet 15.12.2012, 13:41:25 ---Gillar låten, lite åt Fleetwood Mac med Nicks och McVie. Bra sjunget och lirat. I mina lurar ligger mixen med centrum lite till höger och med nästan ingen utpanning alls. Sång och instrument inte riktigt i samma rum heller nej. Fixa till mixen och detta blir helgjutet.
--- Slut citat ---
Inte bara jag som märkte det då :P började nästan undra om lurarna :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida