Forum > Demolåtar

SPACE - Höstsang

<< < (2/3) > >>

tigersoul:
Vi har en mindre nykter finne som brukar gå runt och sjunga opera här utanför ska jag leja in honom? :-)

MaxB:
Bra grund att bygga dynamik runt.

spacetrucker:
Tack för kommentarer gott folk  :)

Godag godag tigersoul  ^_^

Finskugriska kosacker, fornnordisk finlänsk yra, dragspel och balalajka samt berusade finnar  :lol:

Ni menar såhär liksom

Vi får väl se vad detta blir.

Space

Roffe H:
Hallå "Space", gillar din folkmusik trudilutt...kan verkligen bli nåt...spelar du flöjt (acke) själv eller är det synth (spelar eg. ingen roll eftersom det sitter i huvet) men det låter bra och jag vet hur svårt det är att blåsa själv.  :wacko:
Du har inte hållt dig framma så mycket? Synd, du har ju grejer att komma med!  :D
Lyssnade på din enda färdiga demo: Genom mörka tysta rum, gillas. Bra text, och låt, stämmor och gitarr. Lite 60-tals vibbar, något för mig, gammelgubben. :)
mvh Roffe H

spacetrucker:

--- Citat från: Roffe H skrivet 14.12.2012, 22:51:34 ---Hallå "Space", gillar din folkmusik trudilutt...kan verkligen bli nåt...spelar du flöjt (acke) själv eller är det synth (spelar eg. ingen roll eftersom det sitter i huvet) men det låter bra och jag vet hur svårt det är att blåsa själv.  :wacko:
Du har inte hållt dig framma så mycket? Synd, du har ju grejer att komma med!  :D
Lyssnade på din enda färdiga demo: Genom mörka tysta rum, gillas. Bra text, och låt, stämmor och gitarr. Lite 60-tals vibbar, något för mig, gammelgubben. :)
mvh Roffe H

--- Slut citat ---

Tjosan. Kul att du gillar. Flöjten är nog midi men acken är riktig.

Jo, alltså, alla mina låtar brukar hamna på under Halvfärdiga Demon. Där finns nog en hel del.

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion