Forum > Demolåtar
Cykeln - Lussebiten (5 - 13/12)
Roffe H:
Detta blir jättebra...så låter en äkta speleman från skogarna där "säv och näckros gungade kring landen, å vassen vaggade i böljedans".
(du vet väl att slutet är bortklippt?)
mvh Roffe H :)
.
cykeln:
--- Citat från: Gurano skrivet 10.12.2012, 19:59:45 ---Låter bra - sången är enligt mig lite för låg jämfört med musiken.
/G
--- Slut citat ---
Tack mr G - du har nog rätt - jag väntar med mixen till sist
--- Citat från: Roffe H skrivet 11.12.2012, 21:48:07 ---Detta blir jättebra...så låter en äkta speleman från skogarna där "säv och näckros gungade kring landen, å vassen vaggade i böljedans".
--- Slut citat ---
Tack för det Roffe - en ny version på gång.
Per-Ols har klubben repat i kväll - ska framföras i det nya Dan Andersson-programmet. Vi kör den ganska våldsamt med gtr, bas, banjo och munspel :D
cykeln:
Lite mer på nu -
3 - 11/12
Sjungit om och lagt en liten stämma på försök
Lirat lite tinWistle och smackat på lite mer drums
Fortfarande rent från allt vad effekter heter och omixat
Roffe H:
--- Citat från: cykeln skrivet 11.12.2012, 23:43:49 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 10.12.2012, 19:59:45 ---Låter bra - sången är enligt mig lite för låg jämfört med musiken.
/G
--- Slut citat ---
Tack mr G - du har nog rätt - jag väntar med mixen till sist
--- Citat från: Roffe H skrivet 11.12.2012, 21:48:07 ---Detta blir jättebra...så låter en äkta speleman från skogarna där "säv och näckros gungade kring landen, å vassen vaggade i böljedans".
--- Slut citat ---
Tack för det Roffe - en ny version på gång.
Per-Ols har klubben repat i kväll - ska framföras i det nya Dan Andersson-programmet. Vi kör den ganska våldsamt med gtr, bas, banjo och munspel :D
--- Slut citat ---
Oj, den våldsamma versionen skulle man ju vilja höra! :)
Roffe H
pxm:
Jo, jag gillar också den här.......
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida