Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - Tomten är en tjuv
BluesBoy:
Tjena Mike. Härligt med fans. ;)
Har redigerat min signatur, så där kan du hitta lite att lyssna på.
(Hur ställer sig KR till uppladdning covers?)
Årets höjdpunkt var en fantastiskt rolig spelning med Clas Yngström i september. Finns lite videos på YouTube om du känner för att kolla lite. :)
Ha en härlig jul allihop! :)
Eddi:
--- Citat från: BluesBoy skrivet 22.12.2012, 12:57:42 ---Tjena Mike. Härligt med fans. ;)
Årets höjdpunkt var en fantastiskt rolig spelning med Clas Yngström i september. Finns lite videos på YouTube om du känner för att kolla lite. :)
--- Slut citat ---
Exakt BlusBoy när får vi höra lite på KR - nu får man gå off-site för att lyssna på er härliga musik - men det är det värt https://www.facebook.com/RiggeBluesBand/app_2405167945
Ursäkta för OT G&H men det här kändes angeläget :D
alohahex:
shit skit najs ju =), den här tar vi med i julsamlingen
gillar skarp riktigt skön
BluesBoy:
--- Citat från: Eddi skrivet 22.12.2012, 15:35:19 ---
--- Citat från: BluesBoy skrivet 22.12.2012, 12:57:42 ---Tjena Mike. Härligt med fans. ;)
--- Slut citat ---
Exakt BlusBoy när får vi höra lite på KR - nu får man gå off-site för att lyssna på er härliga musik - men det är det värt https://www.facebook.com/RiggeBluesBand/app_2405167945
Ursäkta för OT G&H men det här kändes angeläget :D
--- Slut citat ---
Kul att det gillas. Uppskattas skarpt. :)
Det går väl inte sådär fruktansvärt fort med inspelningar osv; jag måste ju lära mig konsten, hehe.
Lade precis upp en ny låt: Ain't no way
Tack!
Gurano:
--- Citat från: alohahex skrivet 22.12.2012, 16:02:35 ---shit skit najs ju =), den här tar vi med i julsamlingen
gillar skarp riktigt skön
--- Slut citat ---
Tackar kul att höra :)
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida