Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - Tomten är en tjuv
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 09.12.2012, 00:44:04 ---Tjou Gubbar!
Detta e ju snyggt lagt med fin text o allt.... men ;)
Har en önskan gällande arret, sköt om att man skiljer på vers och chorus, nu låter det jämntjockt allt igenom, mera skrammel i chrusdelen och sen ett väldigt sparsamt och tajt arr i versen för då tror jag låten springer iväg riktigt ordentligt.
Bra jobbet Gubbar, inte långt kvar tills ni ska ut med klappana! :D
h. johan
--- Slut citat ---
Tack för comments - ska fundera på din önskan så får vi sedan bli om det händer nåt
Kul att du gillar
--- Citat från: Angrod skrivet 09.12.2012, 07:57:19 ---Kanon, kanon, kanon! Bästa jullåten hitills. Lägger liksom ribban! :lol:
Nummer 1 på soundcloud molnet?
--- Slut citat ---
Kul att du gillar - tackar
--- Citat från: Girly skrivet 09.12.2012, 16:39:12 ---Kalas! :)
KR's 'Bluesbrothers' goes Christmas B)
Gillar :D
Lena
--- Slut citat ---
Vi tackar :D
--- Citat från: karl skrivet 09.12.2012, 18:35:34 ---schysst gitarriff ....ett sånt som skulle kunna dyka upp på vilken ny platta som helst och som alla gitarrister vill planka ;) vilket tryck i låten och Mike's sång och munspel...like it like it ;) B) / karl
--- Slut citat ---
:wub: Jag rodnar!
Tack för lyss å komment
/Gurano
Marruschkka:
Den här är så skön, vilken feeling Mike :P
Guranogitarrerna är jättebra oxå såklart.
Perfekt spår till Juleljud :D
/Marre
Harmonica mike:
Tack alla för varma tillrop på denna.
Det finns ju olika sorters tomtar och vissa med inte så rent mjöl i påsen var upplägget för den här.G å jag funderade en kort stund hur vi skulle sy ihop det textmässigt och så voila´..
Den här tomten hade bara lite bakflyt när han kom dragandes med alla paket och blev "missförstådd" av lagens långa arm.Men med lite tur så ordnade det sig :)
Kul att ni diggade vårt alster och att den platsar på julskivan.
####################################################
Nu inväntar jag min nya dator på nån dag så jag kan lyssna/kommentera lite musik igen.W7/64/i7 blir spännande..Men förmodligen dyrt innan allt rullar igen..Men den diskussionen tar vi inte här - pm:a
####################################################
God Jul på er alla :wub:
Mike
Dividend:
Har inte läst några inlägg! (Förutom det ovan. HM: Alltid kul med ny dator! Och jag tar diskussionen här!! :angry: :) )
Det är bra sväng. Verkligen en bra låt! Fan vad bra du sjunger här, HM!
Och Gurana: De här mixarna låter bättre än de du hade för bara ett år sedan. Hoppas HMike lär upp dig i och med de låtar du lägger upp. :rolleyes: Grym gitarrjobb du gör i denna och alla andra låtar (vanligtvis).
Plinka:
Haha, vilken rolig och skön låt! Kul text! Blir nog perfekt till julskivan :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida