Forum > Färdiga produktioner

Maria&Jocke - Funky Lucia

<< < (10/10)

Jocke:

--- Citat från: Plinka skrivet 21.12.2012, 01:47:46 ---Wow! Vad cool och bra den blev!!  :D

--- Slut citat ---

Roligt att höra - tack! :)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 20.12.2012, 17:51:44 ---Har nu uppdaterat slutversionen i trådhuvudet :)

God Jul!!

/Marre

--- Slut citat ---

God Jul! :)

Tidigt i tråden skrev vi ju skämtsamt om det stora litterära värdet i texten "NOT". ;-)
Nu ska vi inte diskutera politik här (tycker jag), men när vi började med den här låten fanns det ingen samhällsdebatt om svenska jultraditioners vara eller inte vara. Det katolska helgonet, Sankta Lucia, har sedan diskuterats flitigt tillsammans med pepparkaksgubbar och annat... Det känns på något sätt som vi startade det här, Marre.... ;-)

"Say no, say yes to sankta Lucia!"

Visst är det häftigt att få göra ett sådant stort "avtryck"!  :lol:

Mein:
Fonk! Snyggt och städat där allt har sin plats. Gillar!

Den enda lilla grejen kan vara att jag personligen skulle önskat lite med "Katjang!" i virveln. Men det är bara en parentes.

Gul jod!

/Mein

Jocke:

--- Citat från: Mein skrivet 22.12.2012, 20:36:50 ---Fonk! Snyggt och städat där allt har sin plats. Gillar!

Den enda lilla grejen kan vara att jag personligen skulle önskat lite med "Katjang!" i virveln. Men det är bara en parentes.

Gul jod!

/Mein

--- Slut citat ---

Tack Mein! Roligt att du gillar! :)

Men, du anar inte hur mycket slit det var att få mindre "Katjang!" och mer "Katjong!" för det var vad "alla" tyckte till en början!  :lol:  Du kan väl kika in här lite oftare!  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion