Forum > Färdiga produktioner

Maria&Jocke - Funky Lucia

<< < (8/10) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: Jocke skrivet 15.12.2012, 17:23:00 ---
--- Citat från: pxm skrivet 15.12.2012, 10:11:03 ---Wow !!!! :)
Den här var verkligen en bra produktion !!!
Fina insatser, ja, imponerande....
Tycker verkligen den skall vara med på julalbumet.

mvh

--- Slut citat ---

Tack! :)
Kul att du gillar - det har varit rätt mycket jobb men det är väl så man lär sig? ;-)

--- Citat från: HasseFX skrivet 15.12.2012, 15:38:46 ---Skittufft detta  :wub: Soundet fungerar bra tycker jag. Bra sång och groovejobbet är kompetent! Gitarren har rätt stuk och spelar rätt "mackor", dock lite off i timingen vilket sänker headbang-faktorn ett par tiondelar  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Tack Hasse! :)

Ja, gitarren har varit lite besvärlig... när den lät rätt så "spretade" den och "stack ut" lite mycket så rullbandaren fick tjäna som limiter och samtidigt runda av lite... Den håller ju inte hastigheten så exakt som en dator så lärdomen blir väl att använda den på flera kortare stycken när den behövs nästa gång! ;-)

--- Slut citat ---

Tack för sköna kommentarer som värmer i vinterkylan, funk on :wub:

/Marre

spacetrucker:
Inte riktigt min kakbit detta men visst svänger det ju för fasen. Kul med julsånger av alla slag ^_^

Space

equality:
Helcoolt. Lekfullt och säkert lir. Bra sjunget också Maria!

Marruschkka:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.12.2012, 17:29:31 ---Inte riktigt min kakbit detta men visst svänger det ju för fasen. Kul med julsånger av alla slag ^_^

Space

--- Slut citat ---

Alla kan inte gilla funk..men kul att du lyssnade och tyckte det fanns ett sväng ändå :D

--- Citat från: equality skrivet 17.12.2012, 17:49:45 ---Helcoolt. Lekfullt och säkert lir. Bra sjunget också Maria!

--- Slut citat ---

Jotack Eq, det var lekfullt detta, och älskar groovet :wub: Tack o skoj att du gillar det här.

/Marre

Jocke:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.12.2012, 17:29:31 ---Inte riktigt min kakbit detta men visst svänger det ju för fasen. Kul med julsånger av alla slag ^_^

Space

--- Slut citat ---

Gött att det svänger! :) Funk har nog varit lite dåligt representerat här förr... nu är det bättre! ;-) Vi får väl använda synt-trummor nästa gång - har ju hört att rymd-kanonerna i Starwars låter så...  :rolleyes:
Tack för tyck! :)

--- Citat från: equality skrivet 17.12.2012, 17:49:45 ---Helcoolt. Lekfullt och säkert lir. Bra sjunget också Maria!

--- Slut citat ---

Tack EQ - kul att du gillar! :) Det är Marre som gör hela skillnaden från jam till låt! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion