Kontrollrummet

Asti - Feel you all the time (klar)

Asti · 115 · 23412

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Förstår att många har gett så fina lovord. Här har du verkligen fått till det! Tror att det mycket handlar om det du eftersökte: enkelhet. Och att inte krångla till det.  Refräng och vers har sina givna platser, är igenkännbara. Soundet, låtstrukturen, texten och sången bildar en perfekt enhet. Nåt jag önskar? Kanske högre baskagge, hör den knappt. Att avslutet strax före det fina gitarrsolot görs lite bättre, lite rumphugget.
Kanon och toppen!


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jocke - Nej, texter diskuteras väl inte så mycket på KR... De flesta koncentrerar sig på musiken.
           Roligt att du tycker låten berör! Det är ju det man helst vill åstadkomma med musiken.
Tolai - Ja, jag tänkte ju först behålla låten i ett väldigt enkelt arr, men tror att den vann på det jag la till.
          Baskaggen är du den förste som nämner!  :) Övergången till instrumentalpartiet ska jag kolla upp!
          Väldigt kul att du gillar låten!

Tack för era kommentarer och tips!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Här har man missat något igen suck..

Det första jag tänkte på var Dido's Here with me, de är inte jättelika egentligen men jag började omedelbart tänka på den. Trevlig låt, bra sjungen, skön känsla, arr o instrument finfint... Kören kom precis där jag själv hade satt den  :wub: :lol:

What is not to like, ingenting egentligen, kanske kanske kunde det ske lite lite mer dynamik någonstans, att den "sparkar loss" lite mer, men vore synd att klaga, väldigt synd!
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Här har man missat något igen suck..
Det första jag tänkte på var Dido's Here with me, de är inte jättelika egentligen men jag började omedelbart tänka på den. Trevlig låt, bra sjungen, skön känsla, arr o instrument finfint... Kören kom precis där jag själv hade satt den  :wub: :lol:
What is not to like, ingenting egentligen, kanske kanske kunde det ske lite lite mer dynamik någonstans, att den "sparkar loss" lite mer, men vore synd att klaga, väldigt synd!
Känner inte till Dido's Here with me, får kolla upp den och se om jag hittar likheter.  :)
Att få till dynamik i låtarna är tyvärr inte min starka sida. Denna är väl iofs inte tänkt
att den ska "sparka loss" utan vara ganska lågmäld rätt igenom. Kul att du gillar!
Tack för din kommentar!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Här har man missat något igen suck..
Det första jag tänkte på var Dido's Here with me, de är inte jättelika egentligen men jag började omedelbart tänka på den. Trevlig låt, bra sjungen, skön känsla, arr o instrument finfint... Kören kom precis där jag själv hade satt den  :wub: :lol:
What is not to like, ingenting egentligen, kanske kanske kunde det ske lite lite mer dynamik någonstans, att den "sparkar loss" lite mer, men vore synd att klaga, väldigt synd!
Känner inte till Dido's Here with me, får kolla upp den och se om jag hittar likheter.  :)
Att få till dynamik i låtarna är tyvärr inte min starka sida. Denna är väl iofs inte tänkt
att den ska "sparka loss" utan vara ganska lågmäld rätt igenom. Kul att du gillar!
Tack för din kommentar!
/Asti



Så lik är den ändå inte men påminde på något sätt :P Ja det kan vara klurigt det där med dynamisk sång, låten är dock bra oavsett ;)
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Här har man missat något igen suck..
Det första jag tänkte på var Dido's Here with me, de är inte jättelika egentligen men jag började omedelbart tänka på den. Trevlig låt, bra sjungen, skön känsla, arr o instrument finfint... Kören kom precis där jag själv hade satt den  :wub: :lol:
What is not to like, ingenting egentligen, kanske kanske kunde det ske lite lite mer dynamik någonstans, att den "sparkar loss" lite mer, men vore synd att klaga, väldigt synd!
Känner inte till Dido's Here with me, får kolla upp den och se om jag hittar likheter.  :)
Att få till dynamik i låtarna är tyvärr inte min starka sida. Denna är väl iofs inte tänkt
att den ska "sparka loss" utan vara ganska lågmäld rätt igenom. Kul att du gillar!
Tack för din kommentar!
/Asti

Så lik är den ändå inte men påminde på något sätt :P Ja det kan vara klurigt det där med dynamisk sång, låten är dock bra oavsett ;)
Kände faktiskt inte igen låten och hittade väl inga likheter med min låt heller!  :)
Man kanske skulle spela in en så'n däringa musikvideo och ligga på en säng med uppknäppt
skjorta och kalla sig för Dildo i st f Asti..... B)
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Kände faktiskt inte igen låten och hittade väl inga likheter med min låt heller!  :)
Man kanske skulle spela in en så'n däringa musikvideo och ligga på en säng med uppknäppt
skjorta och kalla sig för Dildo i st f Asti..... B)

Nej det var mer något i feelingen än att den var direkt lik. Ja men prova det, en dörröppning, högkontrast svartvitt, uppknäppt skjorta :P :P
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Kände faktiskt inte igen låten och hittade väl inga likheter med min låt heller!  :)
Man kanske skulle spela in en så'n däringa musikvideo och ligga på en säng med uppknäppt
skjorta och kalla sig för Dildo i st f Asti..... B)

Nej det var mer något i feelingen än att den var direkt lik. Ja men prova det, en dörröppning, högkontrast svartvitt, uppknäppt skjorta :P :P

Uppknäppt skjorta är inga problem efter all julmat.  :)
Gott Nytt!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Kände faktiskt inte igen låten och hittade väl inga likheter med min låt heller!  :)
Man kanske skulle spela in en så'n däringa musikvideo och ligga på en säng med uppknäppt
skjorta och kalla sig för Dildo i st f Asti..... B)

Nej det var mer något i feelingen än att den var direkt lik. Ja men prova det, en dörröppning, högkontrast svartvitt, uppknäppt skjorta :P :P

Uppknäppt skjorta är inga problem efter all julmat.  :)
Gott Nytt!
/Asti

Väl att det är så bra motion att göra musik!  :rolleyes: Tycker du ska ändra beskrivningen från "Flum-ballad" till något som bättre beskriver din fina låt! ;-)

Gott nytt! :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Instämmer med Jocke, vi musiker är ALLDELES för bra på att förringa det vi skapar. Se bara på andra artister som ändå är på ungefär samma nivå. Hur många håller en liten utställning på ett galleri o går runt med en kaffekopp i handen o säger "den där? det var nå flummigt jag slängde ihop bara" ;)

Jag har faktiskt, mest på skoj, varit sugen på att göra en video till någon låt man blivit klar med.
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Instämmer med Jocke, vi musiker är ALLDELES för bra på att förringa det vi skapar. Se bara på andra artister som ändå är på ungefär samma nivå. Hur många håller en liten utställning på ett galleri o går runt med en kaffekopp i handen o säger "den där? det var nå flummigt jag slängde ihop bara" ;)

Jag har faktiskt, mest på skoj, varit sugen på att göra en video till någon låt man blivit klar med.

Det är ju det där med att bli klar...  :o Har en massa material liggande som bara ropar på uppmärksamhet...^^

Har tänkt i samma banor om video. Det borde väl finnas folk som gillar att filma och redigera precis som vi gillar att göra musik? Letade runt på nätet för några år sedan utan att egentligen hitta något... men det finns säkert! Tycker att man kanske ska släppa lite på det här med att göra allt själv, inte splittra sig för mycket utan kunna koncentrera sig på iaf en sak i taget.

Tror nog att det finns musikanter som tar sig själva på fullaste allvar - det blir ju så om man försöker leva på det... ^^
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Instämmer med Jocke, vi musiker är ALLDELES för bra på att förringa det vi skapar. Se bara på andra artister som ändå är på ungefär samma nivå. Hur många håller en liten utställning på ett galleri o går runt med en kaffekopp i handen o säger "den där? det var nå flummigt jag slängde ihop bara" ;)

Jag har faktiskt, mest på skoj, varit sugen på att göra en video till någon låt man blivit klar med.

Det är ju det där med att bli klar...  :o Har en massa material liggande som bara ropar på uppmärksamhet...^^

Har tänkt i samma banor om video. Det borde väl finnas folk som gillar att filma och redigera precis som vi gillar att göra musik? Letade runt på nätet för några år sedan utan att egentligen hitta något... men det finns säkert! Tycker att man kanske ska släppa lite på det här med att göra allt själv, inte splittra sig för mycket utan kunna koncentrera sig på iaf en sak i taget.

Tror nog att det finns musikanter som tar sig själva på fullaste allvar - det blir ju så om man försöker leva på det... ^^

- Ush ja, vet inte hur mycket helt färdigskrivna låtar jag har ligger nu i lådan som jag inte ens börjat arra, å andra sidan är det bra att ha den där bibban under perioder när man inte skriver så mkt. Folk som gillar att filma o redigera? Du har en här haha, ingen professionell nivå kanske på så sätt men jag tycker videoredigering är intressant. Mest roat mig med hemmaprojekt, o "dumheter" som hemmagjorda specialeffekter o dyl.
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil

- Ush ja, vet inte hur mycket helt färdigskrivna låtar jag har ligger nu i lådan som jag inte ens börjat arra, å andra sidan är det bra att ha den där bibban under perioder när man inte skriver så mkt. Folk som gillar att filma o redigera? Du har en här haha, ingen professionell nivå kanske på så sätt men jag tycker videoredigering är intressant. Mest roat mig med hemmaprojekt, o "dumheter" som hemmagjorda specialeffekter o dyl.


Intressant! :) Jag börjar i helt andra ändan... ett riff, ett groove, harmonier som trivs tillsammans...^^ En dag som denna pratar man ju om nyorientering och att rubba sina cirklar... Proffs kommer sällan med något nytt så länge de kan dra in stålar på det de redan gör.

Tycker det verkar som att många här är kreativa inom flera olika områden. Det finns en tråd om bildkonst tex. Jag har jobbat lite som fotograf men det var i den analoga forntiden!^^ För att knyta ihop säcken och hitta tillbaka till ämnet tycker jag att Asti hittat ett eget uttryck i den här låten - som proffs fordras det mod - som amatör har man oberoendet!
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se

- Ush ja, vet inte hur mycket helt färdigskrivna låtar jag har ligger nu i lådan som jag inte ens börjat arra, å andra sidan är det bra att ha den där bibban under perioder när man inte skriver så mkt. Folk som gillar att filma o redigera? Du har en här haha, ingen professionell nivå kanske på så sätt men jag tycker videoredigering är intressant. Mest roat mig med hemmaprojekt, o "dumheter" som hemmagjorda specialeffekter o dyl.


Intressant! :) Jag börjar i helt andra ändan... ett riff, ett groove, harmonier som trivs tillsammans...^^ En dag som denna pratar man ju om nyorientering och att rubba sina cirklar... Proffs kommer sällan med något nytt så länge de kan dra in stålar på det de redan gör.

Tycker det verkar som att många här är kreativa inom flera olika områden. Det finns en tråd om bildkonst tex. Jag har jobbat lite som fotograf men det var i den analoga forntiden!^^ För att knyta ihop säcken och hitta tillbaka till ämnet tycker jag att Asti hittat ett eget uttryck i den här låten - som proffs fordras det mod - som amatör har man oberoendet!

Det händer att jag också börjar i "andra änden" o sitter med det musikaliska först, men jag har mkt svårare att plocka ned en text som ska passa in i en färdig mall än att göra tvärt om. Texten o uttrycket, meddelandet, är det viktigaste för min del, men det är gött att vi alla jobbar olika så det blir lite variation!

Du har rätt, på sätt o vis är det en önskedröm att vara amatör. Ingen producent som sitter över en o säger gör si gör så, inget "det här kommer ingen gilla även om jag gör det".
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad HasseFX

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 710
    • Visa profil
...nevermind som Nirvana sa...
« Senast ändrad: 01.01.2013, 18:47:12 by HasseFX »


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jocke - har ändrat beskrivningen!  :)
           Roligt att du tycker jag hittat ett eget uttryck.
tigersoul - Ja, vi har väl alla våra egna sätt att knåpa ihop låtar.....
               Jag har inga färdigskrivna låtar liggandes. Går tillväga ungefär som Jocke och utgår från
               en harmoniföljd och rytm som jag känner för och prövar mig sedan fram till en melodi och gör texten sist.
               Spelar in det efterhand som låten tar form och har förhoppningsvis en färdig låt i slutändan.  :)
HasseFX - Antar att du menar att det är lite för mycket Off Topic ....?

Tack för era kommentarer och intressanta synpunkter på låtskapande, video etc...
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Börjar nästan tro jag är ensam här om att utgå från text o budskap *skrattar* jaja någon ska väl köra på det också ;)
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Lyssnade för ett tag sedan på en låt som är en av dom jag tycker jag lyckats bäst med och
som är ca 4 år gammal och upptäckte då att trummorna lät tunt och "ploppigt".
Så jag bytte dom och passade samtidigt på att skruva lite på övrigt.
Skulle bara vilja ha en åsikt om trummorna ligger rätt i nivå!
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Toby

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
Den här var ny för mig. Kan bara lyfta på hatten och gratulera till ett mästerverk! Ska lyssna fler gånger men nu bara njöt jag av en mycket fin låt.
/Toby
https://open.spotify.com/artist/7BjBVvIYDm2uxG1oyQxr7E
https://soundcloud.com/wholespirit
https://twitter.com/WholeSpirit1
https://wholespirit.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/wholespiritmusic/


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Denna låt hade redan fem stjärnor och jag kommer inte ihåg de gamla trummorna men nu har du gjort väldigt bra trummor till den här fina låten (vilka är det?) så det får bli en sex-stjärnig låt tycker jag :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Den här var ny för mig. Kan bara lyfta på hatten och gratulera till ett mästerverk! Ska lyssna fler gånger men nu bara njöt jag av en mycket fin låt.
/Toby
Tack så mycket för det!
Jag ville egentligen bara få en koll att trummorna funkade så här.
Har ju fått en massa feedback tidigare och utöver trummorna är det bara smärre justeringar.
Tack för din feedback Torbjörn!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Denna låt hade redan fem stjärnor och jag kommer inte ihåg de gamla trummorna men nu har du gjort väldigt bra trummor till den här fina låten (vilka är det?) så det får bli en sex-stjärnig låt tycker jag :D
Tidigare använde jag trummor från EZ Drummer. Dom har jag ersatt med ett
kit från Superior Drummer (N.Y. Avatar). Gläder mig åt de sex stjärnorna!  :)
Låter som att du inte har något att invända på dom vad gäller ljud eller nivå!?
Tack för din feedback Eddi!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Låter hur fint som helst ...trummorna e bra i nivå ..sen e sången liite högre i volym än den med vocodern ..men var gör det ..med sånt framförande o bra text så äre bara o dra på i lurarna.. :D


Utloggad zzeb

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 238
  • Melankoli gör sej bra i dur
    • Visa profil
Ja verkligen en fin låt och framförande. Hörs att du jobbar en del med denna med alla körer och fina slingor på instrument,


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Låter hur fint som helst ...trummorna e bra i nivå ..sen e sången liite högre i volym än den med vocodern ..men var gör det ..med sånt framförande o bra text så äre bara o dra på i lurarna.. :D
OK, så du tycker trummorna är bra i nivå! Skönt!
Jo, sången ligger nog lite högre i mixen här.
Tack för din feedback!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Ja verkligen en fin låt och framförande. Hörs att du jobbar en del med denna med alla körer och fina slingor på instrument,
Ja, den här har jag filat rätt mycket på.  :)
Tycker själv att den är rätt lyckad!
Låter som att inte du heller tycker trummorna låter helt fel!?
Tack för din feedback zzeb!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Skitbra Trumme-lummande, det bästa Trommande jag hört från Herrn faktiskt!  :)
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Oj det kramar verkligen om hjärtat de här, så vackert. En av de deppigaste och vackraste jag hört från dig  :wub:
Mixen sitter som en smäck om du frågar mig.
Plinkar på en låt...


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Skitbra Trumme-lummande, det bästa Trommande jag hört från Herrn faktiskt!  :)
Det låter bra! Då kanske det funkar så här!
Tack för din feedback Björn!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Leif

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 393
    • Visa profil
Riktigt fin låt!
Allt låter balanserat och proffsigt.
Får fina Pink Floyd och Steven Wilson-vibbar. Har inte läst övriga kommentarer, så fler kanske har nämnt det.
Har inget att anmärka på här. Bara lyssnar och njuter. :)

Tack för musiken!
https://soundcloud.com/enmansprojektet
https://soundcloud.com/ambivalens1


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Oj det kramar verkligen om hjärtat de här, så vackert. En av de deppigaste och vackraste jag hört från dig  :wub:
Mixen sitter som en smäck om du frågar mig.
Tack så mycket Plinka! Det var roligt att höra!
Skönt att mix inkl trummorna verkar vara OK!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Så vackert :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Underbart alltigenom och härligt depp!

Vad skulle vi göra utan dig din fantastiske dysterkvist?!! Vältra oss i...vad?

 :wub:

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Riktigt fin låt!
Allt låter balanserat och proffsigt.
Får fina Pink Floyd och Steven Wilson-vibbar. Har inte läst övriga kommentarer, så fler kanske har nämnt det.
Har inget att anmärka på här. Bara lyssnar och njuter. :)

Tack för musiken!
Steven Wilson känner jag inte till, men Pink Floyd-vibbar suger jag i mig!  :)
Skönt att det låter balanserat, då antar jag att du tycker trummorna är OK!
Tack för din feedback Leif!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Det märks att du har filat mycket och länge, kanonlåt och allt på plats.  :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Så vackert :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Underbart alltigenom och härligt depp!
Vad skulle vi göra utan dig din fantastiske dysterkvist?!! Vältra oss i...vad?

 :wub:

/Marre
Vältra er i lycka och glad musik kanske?  :D
Roligt att du tycker det är vackert!
Tack för din feedback Marre!
/Asti t.f. Johnny Depp  B)
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten