Forum > Färdiga produktioner
Asti - Feel you all the time (klar)
Asti:
--- Citat från: Toby skrivet 22.10.2016, 13:36:11 ---Den här var ny för mig. Kan bara lyfta på hatten och gratulera till ett mästerverk! Ska lyssna fler gånger men nu bara njöt jag av en mycket fin låt.
/Toby
--- Slut citat ---
Tack så mycket för det!
Jag ville egentligen bara få en koll att trummorna funkade så här.
Har ju fått en massa feedback tidigare och utöver trummorna är det bara smärre justeringar.
Tack för din feedback Torbjörn!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 22.10.2016, 14:39:49 ---Denna låt hade redan fem stjärnor och jag kommer inte ihåg de gamla trummorna men nu har du gjort väldigt bra trummor till den här fina låten (vilka är det?) så det får bli en sex-stjärnig låt tycker jag :D
--- Slut citat ---
Tidigare använde jag trummor från EZ Drummer. Dom har jag ersatt med ett
kit från Superior Drummer (N.Y. Avatar). Gläder mig åt de sex stjärnorna! :)
Låter som att du inte har något att invända på dom vad gäller ljud eller nivå!?
Tack för din feedback Eddi!
/Asti
Marsall:
Låter hur fint som helst ...trummorna e bra i nivå ..sen e sången liite högre i volym än den med vocodern ..men var gör det ..med sånt framförande o bra text så äre bara o dra på i lurarna.. :D
zzeb:
Ja verkligen en fin låt och framförande. Hörs att du jobbar en del med denna med alla körer och fina slingor på instrument,
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 22.10.2016, 20:39:02 ---Låter hur fint som helst ...trummorna e bra i nivå ..sen e sången liite högre i volym än den med vocodern ..men var gör det ..med sånt framförande o bra text så äre bara o dra på i lurarna.. :D
--- Slut citat ---
OK, så du tycker trummorna är bra i nivå! Skönt!
Jo, sången ligger nog lite högre i mixen här.
Tack för din feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida