Forum > Färdiga produktioner
Asti - Feel you all the time (klar)
Jocke:
Sååå bra! :) Gillar att det funkar utan en "skog av instrument" - känns avskalat och ärligt! Den enda tanke som egentligen slog mig var att pianot låter lite dovt och kanske kan pianisten spela lite försiktigt med högerhanden också för att "brighta" till det en aning?
Asti:
--- Citat från: Jocke skrivet 06.12.2012, 13:13:36 ---Sååå bra! :) Gillar att det funkar utan en "skog av instrument" - känns avskalat och ärligt! Den enda tanke som egentligen slog mig var att pianot låter lite dovt och kanske kan pianisten spela lite försiktigt med högerhanden också för att "brighta" till det en aning?
--- Slut citat ---
Vad kul att du tycker så! Då har jag kanske lyckats i min avsikt att åstadkomma något enkelt som ändå håller...
Har haft funderingar på att komplettera pianot så som du säger, så jag ska nog försöka lägga in lite "ljusare" variationer.
Är rädd bara att man tappar lite av effekten om pianoackorden inte får klinga ut.
Från början hade jag inte tänkt ha med trummor och bas, men då kändes det lite händelsefattigt.
Tack för dina synpunkter!
/Asti
bjurte:
Härligt!!
Asti är tillbaka i Plink-Floyd träsket,och där simmar han som en fisk i vattnet..
PF med lite lennonskt i refrengerna = Undrbar blandning,lite ödesmättad distad och ekodränkt Steel-guitar och denna är fulländad..
Mr Lipsill /T.f. Delfinskötare
Gurano:
Bra!
och som Bjurte skrev - lite åt PF till.
Inget att tycka illa om
/G
cykeln:
Jättebra!
Jag tycker du ska behålla den precis så här.
Låten trivs väldigt bra i denna rena kostym
Det enda jag tänkte på var att kanske något mer instrument på sticket inte skulle vara fel - typ cello
Ljudet som vanligt på topp
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida