Forum > Färdiga produktioner

Asti - Feel you all the time (klar)

<< < (10/23) > >>

Asti:
Håkan Nilsson - OK, ska höja steelen lite grann och sänka lead-sången - åtminstone i början.
Harmonica Mike - Med "nitsen" antar jag du menar steelen och lead-sången?
                        Glädjande att du gillar låten och även hittar lite feeling!  :)
Girly - Vad kul att du tycker steel-guitaren passar in! Där är jag fortfarande nybörjare.

Tack för snälla ord synpunkter!
/Asti             

Jocke:
Tycker den här är så bra att jag vill passa på att lyfta den på listan!  ;)

"Bump!"^^

Asti:

--- Citat från: Jocke skrivet 21.12.2012, 14:41:47 ---Tycker den här är så bra att jag vill passa på att lyfta den på listan!  ;)

"Bump!"^^

--- Slut citat ---

Det blir jag uppriktigt glad för!  :)
Tack Jocke!
/Asti

Dividend:
Lyssnar igen, nu när den är färdig. (?)
Tankar hem den här. Bland de bästa du gjort! Nån sa bowie och även om jag inte är ett stort fan så håller jag med om den liknelsen.

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.12.2012, 23:22:37 ---Lyssnar igen, nu när den är färdig. (?)
Tankar hem den här. Bland de bästa du gjort! Nån sa bowie och även om jag inte är ett stort fan så håller jag med om den liknelsen.

--- Slut citat ---

Här har jag försökt få till mer stämning och känsla än udda harmoniföljder, så det är väl
kanske lite av en ny inriktning på mina låtar...
Jättekul att du gillar den och Bowie är en artist jag nog upptäckt storheten med först på senare år.
Gillade förstås Life on Mars, Space Odity när de kom, men var mindre begeistrad över t.ex Heroes,
vilken jag omvärderat nu.
Tack för din kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion