Forum > Färdiga produktioner

Asti - Feel you all the time (klar)

<< < (8/23) > >>

Asti:
equality - Space Odity tillhör mina favoriter, så den minsta association till den är ett toppenbetyg för mig!
              Roligt att du gillar låten och framförandet! "Proffsigt" brukar jag inte få höra - det tar jag åt mig!  :)
spacetrucker - Ja, tanken var att få till något PF-aktigt, lite drömskt!
                     Det är nästan så man köper EZ Drummern här va?  :)
                     Det är klart att trummorna kunde bli bättre med "riktiga" trummor, men i denna vill jag ha
                     försiktigt trumspel som inte sticker ut och då tycker jag det duger så här.
                     Kul att du tycker det är bra!

Tack för era kommentarer!
/Asti

Jocke:
Tänkte läsa kommentarer medan jag lyssnade men sjönk in i "din värld" med ett fånigt flin på läpparna!  :) Hela jag fylls med välbehag när jag lyssnar - underbart!  :wub:

Asti:

--- Citat från: Jocke skrivet 18.12.2012, 11:51:30 ---Tänkte läsa kommentarer medan jag lyssnade men sjönk in i "din värld" med ett fånigt flin på läpparna!  :) Hela jag fylls med välbehag när jag lyssnar - underbart!  :wub:

--- Slut citat ---
Tack Jocke! Din kommentar gör att jobbet jag lagt ner på låten känns meningsfullt!  :)
/Asti

Roffe H:
Steelguitaren smälter in fint...toppenlåt!  B)
Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 18.12.2012, 18:20:48 ---Steelguitaren smälter in fint...toppenlåt!  B)
Roffe H

--- Slut citat ---
Skönt att steel-guitaren funkar!
Ingen har sagt något om nivån på den, så jag antar att den är "lagom"...
Tack för din kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion