Skönt det här Roffe!
Lite källar feeling i mixen,du vet sån där rökigutanfönster lokal.Fullproppad med människor så det smyger in ett litet knappt urskiljbart bakgrunds sorl i mixen..Det var det enda jag saknade i denna.
Bra lirat på blåskröken helt klart.
Jag undrar hur mixen skulle låta om man snyggt reverberade upp hela gänget på en lite större scen..?
Och klöste på med lite extra på saxen..Absolut inget fel med detta så missförstå mig inte nu,mera en test av hur det kan låta på de större scenerna.Ja ja,egna fantasier,får jag tid idag så visar jag hur jag menar.
Lite annat:
Jag har satt ihop en runda av de ackord som du visade mig,men det blev med vissa justeringar för att jag skulle klara av att lira det.Jag lirade en sväng och kopierade så nu har jag en grund.Däremot så saknar jag nån form av jazz trummor så det måste knackas på keys.Sedan så skall nån sorts walkin´dit på basen..och sång och solo och mix och mastering och reverbering och f-n å hans moster

Fyra jazzbluesigt slitna kepor ser dagens ljus då de kastas högt upp i luften till tonerna av denna låt.
Mike