Forum > Färdiga produktioner

Nille - Nothing without you

<< < (5/5)

Nille:

Hehe vilket härligt inlägg, tyvärr så håller jag mig till kvinnoslokarna men skulle det bli ändring på det så slår jag en pling hehe.

Tog lite tid, håller på att byter ut min mac mot en snoffsigare modell men nu e allt i ordning, kapade av den lite, såg sen att den förlorade ca 10 sek bara så det va väl ingen större skillnad där, vet inte riktigt vad jag ska klippa bort. Drog upp diskant på både akke och sång. Och tack för alla fina kommentarer=) det värmer att höra!

Freddy: Nä ingen som signat mig än, inget jag strävar efter heller faktiskt. Vill försöka få ihop en skiva och slänga upp på spotify bara=)

--- Citat från: hogge skrivet 01.12.2012, 04:31:55 ---Hoppar det där med micken.. Jag har en gammal begagnad grej för 500 spänn, såatt..

Men VILKEN RÖST!!!!! Helt underbar.. Jag är 100% straight, men om Du är homosexuell så kan jag tänka mig att "kliva över" och gifta mig med Dig...
Skitbra låt också... proffsigt som tusan...

--- Slut citat ---

cykeln:
Väldigt snyggt och proffsigt rakt igenom.
gillar hur orgeln smyger igång efter ett tag
Amerikanskt sound - skulle ta det för någon känd artist om det spelades på radion
Mycket beroende på sången
Det lilla gitarrsolot är perfekt avvägt och det lugnare partiet efter ger bra dynamik
Riktigt bra produktion!

Emlan:
Vilken röst!
..och vilken känsla!
Imponerad.
..och berörd.

spacetrucker:
Dedär med singer-songwriter är inte riktigt min kopp te men detta är ju nog skitbra. Hur jag än försöker så finner jag inget att klaga på.

Toppen

Space

Nille:
Man tackar hurrni=) Kul att höra! håller på att gör ett album så denna ska få vara med tänkte jag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion