Forum > Demolåtar
Tigersoul feat Girly - Spår av dig - 2H
Marruschkka:
Väldigt vacker sång här Girly, till en fin melodi. :rolleyes:
Jag tycker att sången borde ligga lite mer utanpå resten här, och lite krispigare, nu känns den indränkt i resten av ljudbilden.
Mycket bra annars :P
/Marre
tigersoul:
Girly du får passa dig, dina stämband blir allmän egendom med sådana här låtar :wub: :lol:
Marre: wow ÄNNU längre ut? Jag tyckte jag gick till kanten redan nu, men lite krispigare har jag haft i åtanke. Var påväg att börja pilla med det men det skapade så många sidoproblem att jag gav upp det.
Övriga: Tackar tackar för kommentarer! Instämmer i att det här blev riktigt bra. Om nu också JAG kunde sjunga den här förbaskade melodin på ett vettigt sätt *grrr*
Jocke:
Va bra det blivit! :) Håller med att sången är lite för "inbäddad"... texten bär ju en mening som ska "stå ut" tydlig och klar (tycker jag). Snyggt! ;)
tigersoul:
--- Citat från: Jocke skrivet 28.11.2012, 23:44:22 ---Va bra det blivit! :) Håller med att sången är lite för "inbäddad"... texten bär ju en mening som ska "stå ut" tydlig och klar (tycker jag). Snyggt! ;)
--- Slut citat ---
Tackar :P Lustigt jag tycker nivån är på gränsen för till hög istället. Det här med nivåer hit o dit blir man aldrig 100 säker på varje gång, får se om jag tar en titt till på det då trots allt :P
Jocke:
Kan va att jag var lite lyssningstrött igår. Lyssnar igen och upplever det inte lika påtagligt idag... men tycker nog att girlys sång skulle tjäna på att "stiga fram" en aning för tydlighetens skull. Kan vara de låga pianotonerna (som iofs är effektfulla) som grumlar till det... I vilket fall som helst - ett mycket snyggt stycke! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida