Forum > Demolåtar
Tigersoul feat Girly - Spår av dig - 2H
tigersoul:
Uppdaterad med Girlys sång och ett utvecklat ARR, kommentarer kommentarer!!
Se första post för spåret (försöker hålla ordning o reda)
Clemens:
Kul med svenska! Väldigt bra låt men känns som en demoversion där man inte vet var den skall ta vägen. Med rätt arr så kan den bli hur bra som helst. Tycker att din röst ( Lena ) funkar kalas på svenska, borde du utveckla mer, tillsammans med din gitarr som du tydligen har glömt ( gömt ) någonstans.. :P
Eddi:
Det är ju ganska kul hur Lena adapterar ditt röstspråk - fenomenalt på min ära.
MaxB:
Ordning och reda i tråden, nyaste versionen i första inlägget! :lol:
Bra tolkning av Girly och jag gillar melodisvängarna i den här musikallåten.
Snyggt arrat.
Girly:
--- Citat från: Clemens skrivet 24.11.2012, 22:12:44 ---Kul med svenska! Väldigt bra låt men känns som en demoversion där man inte vet var den skall ta vägen. Med rätt arr så kan den bli hur bra som helst. Tycker att din röst ( Lena ) funkar kalas på svenska, borde du utveckla mer, tillsammans med din gitarr som du tydligen har glömt ( gömt ) någonstans.. :P
--- Slut citat ---
Tack Clemens va kul att du gillar sång på svenska... äntligen säg... tror du slängt nån pekpinne i den riktningen tidigare (host, host!) ;) fast jag är bra på att lyssna selektivt he, he :lol: And I löööve english! :P Och yes guran står här brevid keyboardet och samlar damm... 12 stålsträngar gör så förbenat ont i frökenfingrarna nuförtiden... men den fick ju vara med på en låt i våras... :)
--- Citat från: Eddi skrivet 24.11.2012, 23:03:58 ---Det är ju ganska kul hur Lena adapterar ditt röstspråk - fenomenalt på min ära.
--- Slut citat ---
Bockar och buuugar :D Jag försökte följa Tigers sång... sen blir det väl lite personliga avtryck i alla fall ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 24.11.2012, 23:29:26 ---Ordning och reda i tråden, nyaste versionen i första inlägget! :lol:
Bra tolkning av Girly och jag gillar melodisvängarna i den här musikallåten.
Snyggt arrat.
--- Slut citat ---
Tigers hatobjekt va rätt kul att sjunga. Kul att du gillade tolkningen. Tycker det är svårt med svenska texter att få det låta äkta och inte för... mesigt. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida