Forum > Demolåtar

Freddy - Betyder ingenting - Uppdaterad med ett till parti i slutet

<< < (3/4) > >>

Freddy:

--- Citat från: Jocke skrivet 23.11.2012, 11:57:41 ---Inte riktigt min bag det här - saknar nyanser och dynamik i sådan här musik. Instämmer med Wernis synpunkter. I övrigt kan jag bara konstatera att min favorittrummis är tillbaka! ;-)

--- Slut citat ---

Haha, skönaste klippet.  B)

Eddi:
Temat påminde mycket om nåt som Astrid Lindgren kunde ha gjort - rätt så ballt alltså. Men sedan tog nog mina gamla öron semester - totalt oviktig information - usel recension - jag gillar dina symfoniska mycket bättre :rolleyes:

Freddy:

--- Citat från: Eddi skrivet 23.11.2012, 20:35:48 ---Temat påminde mycket om nåt som Astrid Lindgren kunde ha gjort - rätt så ballt alltså. Men sedan tog nog mina gamla öron semester - totalt oviktig information - usel recension - jag gillar dina symfoniska mycket bättre :rolleyes:

--- Slut citat ---

Astrid  :wub:

Symfonier kommer :)

Eddi:

--- Citat från: Freddy skrivet 23.11.2012, 22:16:38 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 23.11.2012, 20:35:48 ---Temat påminde mycket om nåt som Astrid Lindgren kunde ha gjort - rätt så ballt alltså. Men sedan tog nog mina gamla öron semester - totalt oviktig information - usel recension - jag gillar dina symfoniska mycket bättre :rolleyes:

--- Slut citat ---

Astrid  :wub:

Symfonier kommer :)

--- Slut citat ---

DET ser jag fram emot :D

Jocke:
Alltså - det är absolut inte dåligt! Tror inte jag hade fått till den här stilen... men det kan ju va brist på vilja... Fattar liksom inte grejen med "Metal" som ska ha sådan energi,  men utan dynamik får jag aldrig upplevelsen att det är varken högt eller energiskt - bara jämntjock gröt!^^ Har hört mycket bra av dig förr... kör på sånt så vinner du min gunst!  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion