Forum > Färdiga produktioner
Tears in your eyes - karl
karl:
Titel: Tears in your eyes
Artist:karl
Text: karl
Musik: karl
Längd: 2:33
År: 2012
En låt som legat och samlat damm som jag tog tag i i kväll.....har haft problem med nivåerna på sistone :unsure:
särskilt med sången då....men hur är det här då ??
Allt gott / karl
Bribedant:
Svar; Jovars :P
Du håller så hög kvalité så det blir en annan höjd på ribban liksom. Tillsammans med de senaste spåren du lagt upp är den här en jovars men alla uppläggen den senaste tiden har varit skitbra låtar kort sagt. Nivåerna ligger helt ok i mina lurar. Var lite försiktig med diskanten bara. Är det den nya guran som satt fart på inspirationen?
MaxB:
Allt gott. Här är det skön nivå på sångens kompressor!
Jocke:
--- Citat från: Bribedant skrivet 20.11.2012, 02:42:41 ---Svar; Jovars :P
Du håller så hög kvalité så det blir en annan höjd på ribban liksom. Tillsammans med de senaste spåren du lagt upp är den här en jovars men alla uppläggen den senaste tiden har varit skitbra låtar kort sagt. Nivåerna ligger helt ok i mina lurar. Var lite försiktig med diskanten bara. Är det den nya guran som satt fart på inspirationen?
--- Slut citat ---
Håller med! Sången låter betydligt bättre nu än för ett tag sedan! :) Men det känns som att några nivåer är på gränsen och börjar dista. Tycker att det finns en del att göra för att förbättra separationen - det flyter ihop lite här och var men i det stora hela en mycket bra låt! :)
bjurte:
Det låter på det stora hela helt Ok,men när du tar i kan diskanten bli lit vass och hård.
Lite skumt rumssound på sången oxo,låter som du stå en bit in i rummet.
Komp och låt kanon.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida