Introt känns som det går lite snabbt, men det blir helt OK tempo när resten kommer in. Undrar hur det skulle låta att bara ta ner tempot på introdelen?
Du har en väldigt bra sångröst med ren pitch. Tänk på dina "t:n" bara, de avslöjar att du inte är engelsk/amerikan.
En annan grej med sången är att den puffar lite, skär lite bas.
Det blir ett riktigt gott tugg när gitarrena kommer in, gillar det verkligen. Gillar också låtens olika partier och musikalstuket. Men operarösten tycker jag blir för mycket. 
- Inte tänkt på tempot faktiskt att det känns annorlunda, man kan väl tänkbart börja något långsammare och rampa upp det till existerande tempo när introt nått sitt slut men som sagt jag har inte upplevt något problem med det.
- T'na? förtydliga gärna, jag avskyr problemet med att just inte ha engelska som modersmål men vad gör man! It is what it is!
- Puff på sången har jag dock märkt det står på listan för fixar, de introducerades av någon exciter på masterbusen om jag inte minns fel, allt som krävs är troligen lite hårdare deessing, bara inte tittat på det som sagt.
- O slutligen Operan, jadu man kan väl säga att den är ett experiment, önskar jag hade bättre förmågor på det röstläget, det skulle nog funka ännu bättre då o då har jag ändå lagt en mkt diskret kör för att fylla ut lite.