Ja härliga Bushvibes, kanske mest i stråkarna och just trummorna....bra sång , bra trummor, bra prodd och bra slut 
Allt gott / karl
Ja tack allt är gott med sån positiv feedback!

Lena
Vi kan alla ha idéer - min idé var inte att jag ska spela gitarr här. Jag har producentcapen på mig! 
Jag hör partier där lagom distade kompgitarrer spelar powerackord på varsin sina för att fetta till och bredda ljudbilden,
t.ex från 0:50 till 1:21 och 2:11 till 2:42 samt 2:49 till 3:30. Det tillför positiv dynamik i låten.
På slutet där skulle stämmor från Bjurtegitarrer också sitta perfekt, backandes upp sången.
En till idé jag känner är att inte ha staccatostråkar hela tiden. Vid 18-27 till exempel skulle jag använt långa drag på stråkarna innan staccatot fortsätter. Och jag skulle befriat barnen från sprayburkarna. 
Uttalar man ordet believe: 'belive' eller 'bilive'?
Låten växer och blir bättre vid fler lyssningar. Bättre nu än efter den första OK-lyssningen!
Å jisses... du har verkligen tänkt till här. Tack för det! Vi får verkligen ta en funderare på allt detta men jag vet inte om jag vill knycka sprayburkarna från barnen... de måste väl få va lite fritt kreativa de me

Roligt att den växer och inte krymper, glad för det!

Tack Max för tankar.
marschtrummorna precis i slutet (virvel) är bättre än dom i början (pukor) - låter bättre i mina öron.
Gillar arret i stråkarna, känns popklassiskt på nåt sätt. Sången är fin, sval och cool som Diana Ross (har jag sagt det förut?)
Trevlig låt. Musikal vet jag inte.
Jag kan nog tycka att båda virvlar och pukor behövs på sina respektive ställen. Jag gillar hur Hagis trummor liksom driver låten framåt för att sen va med och markera breaket

Jo Motown tror jag dök upp i nån kommentar förut

Och det tar jag som en otrolig komplimang! Nja, jag hör inte heller musikal... men den är väl lite så där småteatralisk som K.B. kan va ibland

Underbar KB-låt
Mycket snyggt sjunget. Refrängerna är riktigt tunga och fina! Verserna, well... 
Å va va de för fel på verserna då?

Roligt att du gillade refrängerna och sången i alla fall he, he

Bra låtbygge !
Snyggt ljud och mix överlag
Sången är hur bra som helst - helt i klass med engelska/amerikanska toppnamn
Både ton och känsla 
Åhhh tack!

Jag tycker också att Hagis satte mixen rakt av. Kul att ton och känsla når fram.
Lena