Forum > Demolåtar

Cykeln - Uppå Lindorna v3 nu i STEREO :) (22/11)

<< < (3/4) > >>

cykeln:

--- Citat från: Alatar skrivet 21.11.2012, 12:31:19 ---Återigen en väldigt fin låt  :lol:

Rösten tycker jag är bra som den är. Vad som angår gitarren är det något jag saknar. Vet inte riktigt vad. Kanske är det det där med att det inte är stereo och kanske även att den är en aning för dov.

Sedan kan du testa att sjunga den med mer inlevelse. T.ex. som i Dan Andersson dikten.

--- Slut citat ---
Tack ... eh tror jag eller var det på skoj  :unsure:
Tack för synpunkter på sång och gtr (aningen dov noteras)
Har försökt sjunga med inlevelse - men kanske inte lyckats helt då.

--- Citat från: robc skrivet 22.11.2012, 11:18:44 ---Underbar text, som vanligt.
Säg...vad gör du av dina dåliga texter, kasseras eller stöps om? :-)

mvh robc

--- Slut citat ---

Åhh tack!
Dåliga texter - jo jag har dom som skämsminnen  :D

----------
22/11 - Några tycker att monoljudet blir trist - provade att med en Pitchshifter få en liten stereokänsla - funkar det??
(I övrigt är ingenting ändrat)

Eddi:
Jag vågar säga det rakt ut det finns ingen på KR som kan göra en sådan här grej rakt av - bara det är värt 5 stjärnor att sedan låten, sjunget och arret är toppen ger ytterligare 5 stjärnor. Så vad ska du göra med alla stjärnor?
Live and prosper :)

Alatar:

--- Citat från: cykeln skrivet 22.11.2012, 21:10:44 ---Tack ... eh tror jag eller var det på skoj  :unsure:

--- Slut citat ---
Det var inte alls menat på skämt.  :wacko:
Jag tycker verkligen om den här låten.
Och jo, version 4 är bättre än version 2. (Och bara för att förtydliga: version 2 var bra den med).

Asti:
Svårt att säga när man inte kan jämföra med förra versionen...
Men det låter bra nu med!  :)
/Asti

cykeln:

--- Citat från: Eddi skrivet 23.11.2012, 23:50:24 ---Jag vågar säga det rakt ut det finns ingen på KR som kan göra en sådan här grej rakt av - bara det är värt 5 stjärnor att sedan låten, sjunget och arret är toppen ger ytterligare 5 stjärnor. Så vad ska du göra med alla stjärnor?
Live and prosper :)

--- Slut citat ---

Ojojoj - tack , det var väldigt snällt sagt och troligen mycket överdrivet - det finns nog en hel dröser folk som kan detta.
Men jättekul att du gillar!
Alla stjärnor - ju när julen står för dörren är det gott att ha några stjärnor inne  :D

--- Citat från: Alatar skrivet 24.11.2012, 13:40:25 ---Det var inte alls menat på skämt.  :wacko:
Jag tycker verkligen om den här låten.
Och jo, version 4 är bättre än version 2. (Och bara för att förtydliga: version 2 var bra den med).

--- Slut citat ---
Vad kul - tack! Ja det är svårt ibland med de här smilysarna  :unsure: :D
Då noterar jag att 4an funkar.

--- Citat från: Asti skrivet 24.11.2012, 19:01:48 ---Svårt att säga när man inte kan jämföra med förra versionen...
Men det låter bra nu med!  :)
/Asti

--- Slut citat ---
Vad bra och det har du rätt i!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion