Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Marre & Hagis - One
MaxB:
--- Citat från: Girly skrivet 16.11.2012, 18:54:23 ---Håll i hatten katten, det här svänger ju! :D
--- Slut citat ---
Håll i katten här svänger hatten!
Jag älskar Marres röst här! Vilket djävla tryck! Det märks att du gillar att sjunga den här låten.
Kanonbra insatser av alla instrument också!
På med rocken, här ska dansas!
Harju:
Grym låt! Påminner lite om Deep Purple på 80-talet. Jag skulle personligen kanske föredra lite mera energi från basen genom att dista den en del, och låta den leva lite högre i registret. Det känns lite som att den lever sitt eget liv.
Dividend:
Jag tycker det är en bra låt. Funderat på om den inte påminner lite om nån av de tidigare, men det kan vara strukturen som är sådan.
Kommer inte på någon vettig kritik, mixen låter bra, sången är extremt "hårdrock" av 80-talstyp. Power. Skulle vilja höra er göra en hårdrocksballad :)
Tummen upp. Trummorna låter dessutom väldigt mycket bättre nu. (Även om programmerandet inte heller var illa.)
stajo:
jepp bra och fartfylld låt. Mycket trevligt och varierande arrangemang som håller intresset uppe.
Marres sång jättebra, speciellt i verserna som är riktigt coola. Melodimässigt gillar jag verserna mest, refrängen är catchig men lite för rak för mitt tycke. Som sagt bra låt och bra låt.
Larsson:
skön purplig låt
marre gillan rules , kalas sång
bra levererat av alla inblandade
riktiga trummor.. ghaa .. det finns inget som slår det! :wub:
tack för den
mvh
/Larsson
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida