Forum > Demolåtar

Harmonica mike/Jocke - Jazz vågen

<< < (4/8) > >>

Asti:

--- Citat från: Jocke skrivet 15.11.2012, 11:40:23 ---Jag har ingen som helst prestige i det här. De var jäkligt kul att testa sitt gehör lite. Jazz är lite eget - ibland finns en ton som passar - ibland inte!  :rolleyes:  :P Ta det du tycker passar, Mike! Och som Asti sagt - det vore kul att få reda på harmonerna även om jag inte har en aning om hur jag lirade längre...  :lol:

--- Slut citat ---
Eftersom jag lider av en monumental prestigeångest vill jag att detta prövas i en rättslig process!  :rolleyes:
Jocke, du är härmed kallad till Tingsrätten i Vetlanda för inledande förhandlingar på måndag morgon! Ta med jazzbasen!  :D
/Asti t.f. abonnemangsinnehavare av Telia Bas

bjurte:
Nu är ju det där med 'gammel-Jazz' inte riktigt min Tekopp men visst låter det helt ok och svänger de gör det!!
Särskilt där du fått hjälp med basen...

Jocke:

--- Citat från: Asti skrivet 15.11.2012, 11:46:50 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 15.11.2012, 11:40:23 ---Jag har ingen som helst prestige i det här. De var jäkligt kul att testa sitt gehör lite. Jazz är lite eget - ibland finns en ton som passar - ibland inte!  :rolleyes:  :P Ta det du tycker passar, Mike! Och som Asti sagt - det vore kul att få reda på harmonerna även om jag inte har en aning om hur jag lirade längre...  :lol:

--- Slut citat ---
Eftersom jag lider av en monumental prestigeångest vill jag att detta prövas i en rättslig process!  :rolleyes:
Jocke, du är härmed kallad till Tingsrätten i Vetlanda för inledande förhandlingar på måndag morgon! Ta med jazzbasen!  :D

--- Slut citat ---

En rättslig process? - Låter som en gemensam måltid!  :rolleyes: Märkligt namn på en restaurang - "Tingsrätten"! ;-)

Asti:

--- Citat från: Jocke skrivet 15.11.2012, 12:25:25 ---
--- Citat från: Asti skrivet 15.11.2012, 11:46:50 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

En rättslig process? - Låter som en gemensam måltid!  :rolleyes: Märkligt namn på en restaurang - "Tingsrätten"! ;-)

--- Slut citat ---
Nej, nog med OT i Mikes tråd! Du får bli förste bas på låtbygget Jocke, om jag får säga vad jag tycker!  :)
/Asti

tigersoul:
Är det här festen är eller? :P  :wub:

Skön låt, mycket skön, men är inte takten lite för hög ev? jag skulle iaf kunna höra en version som är lite långsammare.
Saknas: bas, gärna ståbas tror jag o trummorna skulle gärna få vispa runt lite på virveln!!
Kanske man rent utav kan bygga ut o lägga på lite sköna BLÅ vocals, tänker mig då kvinnliga framförallt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion