Kontrollrummet

pxm - " Freakin"

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Skall göra om partier i sången på denna. Har gjort flera omtagningar ovanpå varandra och klippt så att det låter konstigt på två ställen + något mystiskt brus.... Klockan är 01.24 dock och jag tror inte grannarna uppskattar min sång - allra helst inte vid den tiden på dygnet.......Får rikta till det imorgon kväll....

Fick inte tag på någon kvinno kör eller fick ide´ på någon skir melodi ikväll så..... :lol: :lol:
jag fick försöka sjunga ensam.....

mvh

Edit: Klockan är 03.23 och jag har försökt bli kvitt bruset men nu har mitt ljudkort kukat  :( ur så jag får mixa genom laptopen´s inbyggda kort och det vill inte bli bra....Skall fråga en vän om han kan hjälpa mig med ljudkortet i slutet av veckan...så-vi får se om jag kan göra något av denna.....
Iden till låten får kanske vila ett tag...


« Senast ändrad: 12.11.2012, 12:22:26 by pxm »
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
"Freakin´ghost pain"..

Vet inte om det var exakt det du sjöng men jag tyckte det var rätt fräckt.Kul att höra din röst,med sång så växer det fram något ur dina skalåkningar helt klart.Så från och med nu så övar du sång alltid då du lirar gura tycker jag.Samspel sång/gitarr kan knyta ihop säcken,så till och med jag diggar(läs: förstår)  :)

Ja dessa datorer,jag har nåt skumt i min med..Virusprogrammet säger nähädå men jag säger jahadå..

Mike