Forum > Färdiga produktioner

mahan - THE EMULATOR

<< < (2/5) > >>

mahan:

--- Citat från: ChromaWoods skrivet 09.07.2007, 16:32:02 ---Hehe.... Jag har ingen aning om vad historien bakom denna är, men lite kul är den att lyssna på. Nu har den rullat ungefär 20ggr i spelaren av bara farten, och ännu är det inte speciellt irriterande. Kanske för glad för min smak, men ändock ett schysst verk.

Är orden i textraden "Jag gillar vinet - du gillar björnen" medvetna? :rolleyes:

--- Slut citat ---

Nämen de var kul att du gillar CW! :D
Näpen liten bakgrundsmusik
Och texten ja, hur brukar man säga, oups, I did it again! :D
Tror inte att Emu är björnjägare, detta är ett tyrkfel, skall förståss var tea, näej, utan .... utgår ifrån att The Emulator diggar ÖL! :P :D :lol:

Tack för lyssning och noggrann textgranskning :D

h.  JOhan

mahan:

--- Citat från: Yllet skrivet 09.07.2007, 16:54:33 ---Roligt lyssning och bra mix, behagligt för öronen. Inte för basigt och inte för diskant. Möjligen är hela mixen lite dov, men det är nästan bara skönt :)

Trevligt.

--- Slut citat ---

TAckar Jon!
En sån kommentar från dig betyder att amatören lyckats ganska bra :)
Tackar för lyssningen!

h.  JOhan

h. JOhan

Dividend:
:) Jag brukar aldrig dedicera låtar till folk, förutom till tjejer då. Det är en bra komplimang....

Bra låt, kul text.! SKall lyssna några gånger till, svårt att höra vad som sjungs. Men det är nog bara jag... (Iofs har jag texten 40 cm uppåt om jag rullar upp, men....)

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 10.07.2007, 10:47:55 ---:) Jag brukar aldrig dedicera låtar till folk, förutom till tjejer då. Det är en bra komplimang....

Bra låt, kul text.! SKall lyssna några gånger till, svårt att höra vad som sjungs. Men det är nog bara jag... (Iofs har jag texten 40 cm uppåt om jag rullar upp, men....)

--- Slut citat ---

Tack för lyssningen Per!

Dedikeringen beror helt på det att jag var på gott humör när jag läste Emu:s kommentarer och så gjorde jag helt enkelt en test som följde kommentarerna och det lät ganska kul tyckte jag och så sjöng jag på en text som till största del är svengelska, betyder inget, låter bara kul, så texten eller låten skall tas med en nypa salt! :D

men tackar Per för lyssningen

h.  JOhan

karl:
Detta var riktigt bra när gitarrer kom med i ljudbilden...du sjunger perfekt i denna även om texten kanske inte når samma höjder som låten..men själva låten med din röst har stor pontential...skulle säkert hamna på listorna :rolleyes:om jag vore du skulle jag nog göra något åt texten för allt annat känns bra... B)/ karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion