Forum > Färdiga produktioner

mahan - THE EMULATOR

<< < (3/5) > >>

mahan:

--- Citat från: karl skrivet 13.07.2007, 10:54:09 ---Detta var riktigt bra när gitarrer kom med i ljudbilden...du sjunger perfekt i denna även om texten kanske inte når samma höjder som låten..men själva låten med din röst har stor pontential...skulle säkert hamna på listorna :rolleyes:om jag vore du skulle jag nog göra något åt texten för allt annat känns bra... B)/ karl

--- Slut citat ---

Tackar Karl för den upphöjningen!
Detta alster är ju ett resultat av musikalisk spontanitet och orden "dragna ur hatten". Men vem vet, kanske jag nån vacker dag ska se över orden, nu är dom bara utfyllnad och stöd för sångaren.  :D

Tacker för lyssningen o kommentaren!

h.  JOhan

Mikke:
 :ph34r:

Allvarligt Mahan. Du personifierar glädjen och hoppet i detta forum. Mera älskvärd person får man leta efter. Jag tycker inte om dina låtar men DEJ har jag börjat tycka allt mer om.

:D / Mikke

mahan:

--- Citat från: Mikke skrivet 13.07.2007, 19:39:49 --- :ph34r:

Allvarligt Mahan. Du personifierar glädjen och hoppet i detta forum. Mera älskvärd person får man leta efter. Jag tycker inte om dina låtar men DEJ har jag börjat tycka allt mer om.

:D / Mikke

--- Slut citat ---

Oj då, blir ödmjuk och rodnar  :wub:
Man e väl lite med käften på skaft överallt, ibland lyckas man o i bland gör man, alltså jag, helt bort mig. Synd att min musik inte tänder, men smak o tycke e så olika. Vilken e din genre? Vem vet kanske jag kan slå till med nån överraskning i nåt skede, den mahanistiska musikvärlden e ganska stor o mångsidig.

Som person kommer jag att agera som hittils, ibland har jag stött o hoppeligen förstått att be om ursäkt, och nu e de ju kul att höra att jag kan glädja åxå på annat sätt än musikvägen

Tackkar Mikke denna personligt värmande kommentaren! :)

h.  Johan

DåligtGehör:
En riktigt käck hurtig låt, men framför allt fin för att du lyckats fånga Emu:s person så fint i toner    ;)

mahan:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 14.07.2007, 15:45:15 ---En riktigt käck hurtig låt, men framför allt fin för att du lyckats fånga Emu:s person så fint i toner    ;)

--- Slut citat ---

Tackar för den DG!
Emu är fullständigt värd en sådan liten uppvaktning, han har alltid ställt upp vid behov och åxå gett sakliga och uppbyggande kommentarer, trots att mina låtar inte alltid är hans kopp te (eller hur vad det man säger). Han är en av KR:s stora starka o positiva.

Skulle förståss kunna dedikera låtar åt många andra på KR, får ta en i taget...(550 medl x 3min = oj)
Men din uppskattning här värmer DG! Tack för lyssningen :)

h.  Johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion